شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان میبد موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در قالب استاندار Iso 9001:2008 از موسسه بین المللی و معتبر Dqs آلمان شد.

محمد رضا کسرائی سر ممیز و مدرس رسمی شرکت بین المللی dqs آلمان و رئیس دفتر نمایندگی DQS استان یزد با بیان اینکه وقتی یک فرد به سمت استاندارد می آید می خواهد از راه سیستم به کیفیت برسد افزود: مشتری باید محور تمامی کارهای ما باشد. نظر مشتری و ارتباط با او پس از انجام معامله باید برایمان مهم باشد.

سنجش رضایت مشتری به عنوان یکی از ورودی های اصلی و شاخص اصلی فرآیند استاندارد باید به اجرا درآید. مشتری باید از حق شکایت برخوردار باشد و اقدام اصلاحی برای وی انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر شرکت تعاونی دهیاری های میبد در حیطه ساخت و ساز وارد می شود باید زمان، مصالح و نیروی انسانی باتوجه به ایزو برایش اولویت داشته باشد و باید به عنوان یک صنعت به آن نگاه کند نه تعاونی.

وی از روند و حرکت شرکت تعاونی دهیاری های به سمت ایزو و نگاه رعایت استاندارد گفت: در کارگاه شن و ماسه نسبت به بازدید دفعه قبل، پیشرفت خیلی زیادی داشتید. کارهای خیلی قشنگی شده بود. در زمینه داخلی نیز با وجود مشاور دغدغه ای از این ناحیه وجودندارد.

لازم به ذکر است قریب ۹ ماه سه مشاور تمامی فعالیت های شرکت تعاونی را رصد کرده و آموزش های لازم به پرسنل شرکت در زمینه اخذ گواهینامه ایزو داده اند. در پایانی نیزتمامی پرسنل با موفقیت از آزمون ممیزی سیستم مدیریت کیفیت بیرون آمدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا