در اولین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار یزد، آیین افتتاح هم‌زمان 50 پروژه عمرانی، فرهنگی و آموزشی شهرستان میبد با اعتباری بالغ‌بر 199 میلیون ریال برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " روز دوشنبه 12 بهمن‌ماه، آیین افتتاح هم‌زمان 50 پروژه عمرانی، فرهنگی و آموزشی شهرستان میبد با حضور استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار، مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار، فرماندار میبد و امام‌جمعه موقت میبد جمعی از مسئولان استان برگزار شد.


افتتاح ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری میبد


«سید محمد میرمحمدی» در سفر به شهرستان میبد از مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شماره 2 و مکتب‌خانه قرآنی «ملاسکینه کریم زاده میبدی» بازدید و این مجموعه را افتتاح کرد. پروژه مرکز فرهنگی هنری شماره 2 میبد با زیربنای بیش از 400 مترمربع به همت «پروفسور کریم زاده» آماده بهره‌برداری شده است.


بهره‌برداری از آموزشگاه دخترانه «مرحوم حاج غلامحسین زهرایی»


استاندار یزد در ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان میبد، آموزشگاه دخترانه مرحوم «حاج غلامحسین زهرایی» که به همت خیر مدرسه‌ساز «حاج احمد زهرایی» در زیربنایی به مساحت 800 مترمربع احداث شده است را افتتاح کرد.
افتتاح بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد
میرمحمدی سپس از ساختمان جدید و خیر ساز بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد بازدید و با بیماران دیدار و گفتگو کرد. بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به همت «مسعود هوشمند مهرجردی» بازیربنای 500 مترمربع و ظرفیت 25 تخت به بهره‌برداری رسیده است که توسط استاندار یزد افتتاح شد.


بازدید از دارالقرآن آیت‌الله حائری و افتتاح هتل سنتی گلشن


عالی‌ترین مقام اجرایی استان در پایان سفر خود به شهرستان میبد ضمن بازدید از روند بازسازی دارالقران آیت‌الله حائری، هتل رستوران سنتی گلشن این شهر را افتتاح کرد. قدمت این هتل به دوره صفویه و قاجاریه بازمی‌گردد و در مساحتی بالغ‌بر 880 مترمربع با سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد بازسازی و به بهره‌برداری رسیده است. این هتل سنتی دارای 7 سوئیت و 35 تخت اقامتی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا