استاندار یزد اظهار داشت: زنگ انقلاب اسلامی ایران تعهدآور است و عامل نوازش گوش‌ها، فروزش دل‌ها و رشد و بالندگی افکار و اندیشه‌های اسلامی است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " روز دوشنبه 12 بهمن‌ماه، با حضور استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار و سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري، مشاور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استاندار، امام‌جمعه موقت و فرماندار میبد، مدیرکل آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولان استان و شهرستان ميبد زنگ گلبانگ انقلاب در مدرسه پسرانه شهید باهنر شهرستان میبد به صدا درآمد.
استاندار یزد در این آیین نمادین با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور وظایف مسئولان و مردم در رابطه با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: ضروری است با عمل به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره کشوری موفق و قدرتمند را به جهانيان معرفي كنيم.
«سید محمد میرمحمدی» افزود: ایام سال 1357 برای ملت ایران روزهایی شیرین و شورانگیز بود که موجب روشنگری مردم و آگاهی بیشتر آن‌ها شد و درنتیجه ملت ایران با حقوق شهروندی خود آشنا شدند.
استاندار یزد بابیان اینکه در آن ایام بزرگانی در جمع ما بودند که از نفوذ کلام خاصی برخوردار بودند تصریح کرد: پیروی و آشنایی با روش و منش این بزرگان وظیفه‌ای است که در تمام بازه‌های زمانی نباید فراموش شود.
وی با اشاره به اینکه حفظ انقلاب و ادامه راه شهیدان این انقلاب ضروری است تأکید کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامي عاملی است كه موجب می‌شود همه مردم ايران یکپارچه و یکدل در همه عرصه‌ها حضورداشته باشند.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان با اشاره به اينكه دهه مبارک فجر دل‌ها را به پرواز درمی‌آورد، خاطرنشان كرد: حضرت امام خميني (ره) به همراه افرادي روشنگر نظير آیت‌الله شهيد مطهري، آیت‌الله صدر، آیت‌الله مفتح و مرحوم دكتر شريعتي مردم ايران را با نظام الهي و حكومت ديني جمهوري اسلامي ايران آشنا كردند و اين انقلاب به پشتوانه حضور و وحدت يكپارچه مردم به پيروزي رسيد.
ميرمحمدي اظهار داشت: ملت ايران با شعارهاي: " نه شرقي نه غربي، جمهوري اسلامي " و " استقلال آزادي، جمهوري اسلامي " انقلاب را به پيروزي رساندند و امروز جهانيان دريافتند كه ملت ايران اهل منطق، صلح و گفتگو است.
استاندار يزد ادامه داد: امروز هم بعد مردمي و هم بعد مكتبي و مذهبي نظام جمهوري اسلامي ايران بالنده‌تر شده است و با حمایت‌های حكيمانه مقام معظم رهبري، درايت و تدبير رئیس‌جمهوری، صبوري مردم و ذكاوت و هوشياري گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران تحریم‌های ظالمانه عليه ملت ايران رفع شده است.
وي تصريح كرد: در اين مدت دو سال و نيم تمام رسانه‌ها، شبکه‌ها و اخبار جهان به لطف الهي و ناخواسته به پوشش فعالیت‌های جمهوري اسلامي ايران و گروه هسته‌ای ما پرداختند و فرهنگ، ادب، اقتدار، اتحاد و انسجام ملت ايران به جهانيان معرفي شد.
ميرمحمدي افزود: امروز گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجي زيادي تمايل به حضور در ايران دارند و این‌ها همه به علت اتحاد، صبوري و عدم اختلاف ملت ايران تحقق‌یافته است.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با تداوم حضور مردم در تمام عرصه‌ها آنچه مطلوب نظام جمهوري اسلامي ايران در سطح ملي و بین‌المللی است به بهترين نحو اتفاق افتد و شاهد درخشش تمام فرزندان ايران اسلامي در حوزه‌های مختلف فرهنگي، اجتماعي، علمي، هنري، سياسي و ورزشي باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا