یزدفردا:تنها چند روز پیش از پیدا شدن نوزاد دختری که در بلوار امامزاده میرشمس الحق میبد رها شده بود، نوزاد دیگری نیز در یکی از محلات میبد پیدا شده است.

 نارین نیوز؛ تنها چند روز پیش از پیدا شدن نوزاد دختری که در بلوار امامزاده میرشمس الحق میبد رها شده بود، نوزاد دیگری نیز در یکی از محلات میبد پیدا شده است.

بر اساس این گزارش  این نوزاد پسر در یکی از معابر محله شاه جهان آباد میبد به همراه یادداشتی با این مضمون که خانواده وی از عهده تأمین مخارج نگهداری آن برنمی آیند، رها شده بود.

یکی از مسئولان مربوطه ضمن تأیید این خبر گفت: حدود ۱۵ روز پیش، نوزادی چند روزه با هویتی نامعلوم در یکی از محلات شهرستان میبد پیدا شده است.


این مسئول با بیان این که متأسفانه آمار آسیب های اجتماعی و مراجعه افراد غیربومی به سازمان های حمایتی در شهرستان میبد رو به افزایش است، اظهار داشت، این طفل تا تصمیم گیری های بعدی به همراه نوزاد دختری که اخیراً در محدوده بلوار امامزاده میرشمس الحق میبد رها شده بود، در مرکز استان نگهداری می شوند.


حال توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد که علاوه بر بروز معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، خودکشی و مهاجرت های بی رویه که به دغدغه مردم و مسئولان شهرستان میبد تبدیل شده است، پیدا شدن دو نوزاد سرراهی در فاصله چند روز در "میبد" چه پیام و پیامدهایی را می تواند به دنبال داشته باشد و یا این که واکنش مسئولان امر نسبت به این گونه  آسیب های اجتماعی و معضلات چه خواهد بود؟!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا