وی در میان جمع مسئولین شهرستان و زائرین طبسی و شهرستانهای همجوار بلاخص حوزه انتخابیه با بیان اینکه در پنجم اردیبهشت نام صحرای طبس در تاریخ جهانی ثبت شده است گفت: محل مسجد شکر و صحرای طبس باید موزه عبرت برای دنیا باشد تا تمام دشمنان درس عبرت بگیرند.

به گزارش خبرنگار یزد فردا"طبس :وزیر کشور پس از سخنرانی درجمع مردم طبس  و استقبال سرد مردم  در محل امامزاده حسین (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء ،سفر دو روزه خود را نیمه تمام رها کرد و طبس را به مقصد تهران ترک کرد.

رحمانی فضلی قرار بود امشب پس از سخنرانی در جمع مردم طبس در یک جلسه تخصصی با موضوع بررسی مسائل شهرستان طبس با حضور ائمه جمعه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های شهرستان طبس شرکت ‌کند و فردا هم جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی با حضور وزیر کشور در طبس برگزار شود که با ترک وزیر کشور این جلسات اگر برگزارشود بدون حضور ایشان خواهد بود!!

وی در میان جمع مسئولین شهرستان و زائرین طبسی و شهرستانهای همجوار بلاخص حوزه انتخابیه با بیان اینکه در پنجم اردیبهشت نام صحرای طبس در تاریخ جهانی ثبت شده است گفت: محل مسجد شکر و صحرای طبس باید موزه عبرت برای دنیا باشد تا تمام دشمنان درس عبرت بگیرند

وزیر گفت: ما در استمرار حرکت انقلابی ملت ایران نباید از پا بنشینیم و انقلابی و مبارز بودن کار سختی و اجر مجاهدت و شهادت هم خیلی بالاست و در پرتو رسانه های بیگانه و در حریم و در حصار تحریم هایی که با آن مواجه بوده ایم و با بیشترین تهدیدهایی که علیه ما می‌کنند در بهترین جا هستیم.

وی در ادامه با اشاره باینکه موتور محرکه انقلاب گری و صحنه ملاقات و بیداری و پیدا کردن همه نیروها زلزله طبس بود اظهارداشت: ۱۳ آبان آمریکا با خفت شکست خورد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا