یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :پلیس فتا خراسان رضوی فرد کینه جو را که با انتشار تصاویر خصوصی همسر سابقش درصدد انتقام جویی بود شناسایی و دستگیر کرد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضایی مردی سالخورده مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اعضاء خانواده اش در شبکه های اجتماعی تحت موبایل موضوع در دستور کار تیمی ازماموران پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سیدمحسن عرفانی" افزود: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات در فضای سایبر عامل انتشار تصاویر خصوصی خانواده شاکی را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

متهم جوان در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله دیجتالی لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را انتقام از خانواده همسر سابقش عنوان کرد.

متهم در بازجویی های تکمیلی اظهار داشت پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک بدلیل دخالت های بی جا خانواده همسرم و اختلافات شدید پیش آمده از همسرم جدا شدم.

پس از مدتی فکر شیطانی به ذهنم رسید و با انتشار اطلاعات کذب و تصاویر خصوصی همسر و خواهر زنم درصدد انتقام بر آمدم.

سرهنگ عرفانی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی خاطر نشان کرد: هر كسی كه به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتك حیثیت در محیط مجازی کند بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا