یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب علیه یکی از شهروندان همدانی کرده بود، خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ "اکبر امینی" با اعلام این خبرافزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی برنشر اکاذیب علیه کسب و کار وی در یکی از شبکه های اجتماعی تحت وب،موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت:در تحقیقات مشخص شد  فردی در یکی از شبکه های اجتماعی نسبت به شغل شاکی که یکی از رستوران دارهای نامی شهر است مطالبی بر خلاف واقعیت درج کرده که این عمل ، موجب کاهش مشتری و خدشه دار شدن حیثیت کسب و کار نامبرده شده است.

این مقام انتظامی افزود: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی،فردی که به این عمل مجرمانه دست زده بود شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی طی عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده انگیزه خود را نادانی و احساس حسادت نسبت به موفقیت شاکی در شغلش عنوان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا