یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :ماموران پلیس فتای انتظامی استان کرمانشاه موفق به دستگیری عامل ارسال تصاویر مستهجن و الفاظ رکیک در شبكه اجتماعی موبایل شدند.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:رئیس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت:در پی شکایت خانمی  مبنی بر این که شخصی ناشناس در چند شبکه اجتماعی با ارسال عکس های مستهجن والفاظ رکیک برای وی ایجاد مزاحمت کرده است ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا  قرار گرفت.

سرهنگ"شفیعی" افزود:ماموران با انجام بررسی های فنی و تحقیقات گسترده و پلیسی ،متهم را شناسایی و با دستور قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی در ادامه تصریح كرد:متهم در همان ابتدای بازجویی با توجه به مشاهده مدارک غیر قابل انکار لب به اعتراف گشود و اذعان داشت:فقط جهت سرگرمی و کنجکاوی اقدام به ارسال تصاویر مستهجن برای شاکیه می نمودم و حالا از کرده خود پشیمان هستم.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد گفت:بعضی افراد در شبکه های اجتماعی شماره تلفن همراه خود را به نمایش می گذارند و مجرمان نیز از همین قضیه سوءاستفاده کرده و با به دست آوردن شماره تلفن آن ها برایشان ایجاد مزاحمت  می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا