یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب فردی در این شهرستان با 386 تراكنش غیر مجاز  خبر داد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ مصطفی محمدی در این زمینه اظهار كرد: مردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان مدعی شد اخیرا متوجه شده است فردی ناشناس چندین بار از حساب بانكی وی برداشت غیرمجاز کرده است.
وی ادامه داد: با بررسی های فنی مأموران پلیس فتا مشخص شد طی سه ماه تعداد 386 تراکنش و برداشت به مبلغ 645 هزارتومان با استفاده از درگاه ussd  یا تراکنش بانکی از طریق ارسال کد با استفاده از رمز دوم کارت عابربانک صورت گرفته است.
سرهنگ محمدی گفت: طی تلاشهای کارشناسان فنی پلیس فتا و بازجویی از مظنونین مشخص شد برداشت های غیرمجاز توسط دختر این مرد صورت می گرفته است.
وی افزود: شاکی به علت نداشتن اطلاعات کافی درخصوص کار با عابربانک با دراختیار گذاشتن رمز دوم کارتش  از دخترخود می خواهد که برایش شارژ بخرد و دختر با سوء استفاده از اعتماد پدر اقدام به چنین عمل غیرمجازی کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا هشدار داد: شهروندان سعی کنند نحوه کار کردن با عابر بانک را آموزش ببینند تا نیاز نباشد برای انجام چنین اموری  به همه اعتماد کنند و با چنین مشکلاتی برخورد نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا