یزدفردا:یک سایت خبری مدعی شد که سرمایه گذاران بیمارستان ... از یک جابه‌جایی میلیاردی سهام در یکی از شرکت‌های اقماری این بیمارستان خبر داده‌اند.

«پارسینه» نوشت:

چند تن از سرمایه‌گذاران بیمارستان ... در تماس‌های جداگانه‌ای، اعلام کردند از یک سال قبل برای یکی از شرکت‌های اقماری بیمارستان ... از طریق خرید سهام، سرمایه‌گذاری کرده بودیم اما بعد از مدتی متوجه شدیم که گویا متاسفانه سرمایه‌های ما در دارایی‌های شخصی مسئولان این بیمارستان هزینه شده است!

 
یکی از 70 سرمایه‌گذار این بیمارستان گفت: از یک سال قبل در شرکت ... وابسته به بیمارستان ... سرمایه‌گذاری کردیم و قرار بر این بود این شرکت در زمینه تولید، بازرگانی و توزیع محصولات سلامت و داروهای عمومی فعالیت کند. در حالی که فعالیت این شرکت رو به گسترش بود، صورتجلسه ای به تاریخ 1/ 7/ 93 میان مسئولان این شرکت تنظیم و سهام این شرکت از 10 هزار تومان به ازای هر سهم به 30 هزار تومان برای هر سهم افزایش یافت.
 
اما اسفندماه گذشته و به صورت یک‌طرفه مبلغ سرمایه‌گذاری اولیه سهامداران، به حساب سرمایه‌داران برگشت داده شده و نه‌تنها از ارائه پاسخ منطقی به سهامداران بخت‌برگشته، خودداری شده بلکه با معترضین از طریق مسئولان حراست بیمارستان به بدترین شکل ممکن برخورد شده است.
 
طبق شنیده‌ها، ضرب و شتم و حبس معترضان در بیمارستان توسط برخی افراد حراست از جمله برخوردها با اعتراضات بوده است.
 
همچنین گفته می‌شود برخی از مبالغ مذکور در خرید زمین، سوله مواد غذایی و اقامت در کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس هزینه شده است.
 
ضمن اینکه نام برخی چهره‌های علمی و سیاسی شناخته‌شده کشور در صورتجلسه 93/7/1 مبنی بر افزایش ارزش سهام شرکت، به چشم می‌خورد.
 
پارسینه مدعی شده است که مشخصات این بیمارستان و اطلاعات تکمیلی برای پیگیری احتمالی مسئولین محفوظ است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا