یزدفردا:سرمربی تیم فوتبال لخویا معتقد است که در لیگ قهرمانان آسیا تیمش محکوم به پیروزی در همه دیدارهای باقی مانده است.

 
به گزارش فارس، در جریان هفته بیست‌و‌چهارم لیگ ستارگان قطر، شب گذشته دو تیم لخویای صدرنشین و الشحانیه ته‌جدولی به مصاف هم رفتند که انتها، نتیجه بازی با نتیجه 3 به 3 به پایان رسید. بعد از این دیدار، سرمربی‌های دو تیم (لوکا بوناچیچ سرمربی الشحانیه و مایکل لادروپ سرمربی لخویا) به اظهار نظر راجع به بازی پرداختند که خلاصه آن را [با توجه به این اهمیت که لخویا حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و از سویی الشحانیه که مهرداد پولادی و مسعود شجاعی در آن بازی می‌کنند) می‌خوانیم؛
 
لوکا بوناچیچ سرمربی الشحانیه: ما مقابل لخویا نمایش خوبی از خود نشان دادیم. نکته حیاتی در رابطه با این بازی، این بود که هر دو تیم به سه امتیاز احتیاج داشتند. ما به سه امتیاز برای دفع خطر سقوط، و لخویا برای قطعی کردن قهرمانی خود. لخویا تیمی بسیار قوی است. به مقامات این تیم تبریک می‌گویم که توانستند چنین گروه قدرتمندی را گرد‌ هم آورند.
 
بوناچیچ افزود: می‌دانیم که این فرصت خوبی بود که از دست دادیم. ما می‌توانستیم پیروز شویم. این فرصتی بسیار خوب بود که دیگر پیش نخواهد آمد.
 
مایکل لادروپ نیز درباره این دیدار تاکید کرد: من شخص آرامی‌ هستم و معمولا بر رفتارهای خودم مسلط هستم اما این از مواقعی است که حتی نمی‌توانم نگرانی و عصبانیتم را پنهان کنم. ما نقشه‌هایی داشتیم که نتوانستیم به مرحله اجرا بگذاریم. متاسفانه در دیدارهای پیش رو هم سه تا از بازیکنان‌مان را در دسترس نداریم.
 
لادروپ در ادامه گفت: ما فرصت محدودی در بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا داریم و بر ما است که به پا خیزیم و دست به کار شویم. در آسیا تساوی در هیچ مسابقه‌ای ما را راضی نمی‌کند. ما فقط پیروزی می‌خواهیم.
 
گفتنی است که تا پایان لیگ ستارگان قطر تنها دو هفته باقی است که احتمال فراوان است لخویا قهرمان شود و الشحانیه نیز سقوط کند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا