یزدفردا:برانکو ایووانکویچ امشب برای مذاکره با مسوولان باشگاه پرسپولیس وارد تهران می شود.

به گزارش ایسنا، برانکو ایووانکویچ که از دو ماه گذشته گزینه اول برای هدایت پرسپولیس بود، امشب برای مذاکره با مدیران این باشگاه وارد تهران می شود.
 
امیررضا خادم، نماینده وزارت ورزش در ساماندهی باشگاه پرسپولیس و استقلال که در حدود 2 ماه پیش و پس از نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر تلاش زیادی کرده بود تا مجموعه تصمیم‌گیرنده باشگاه را متقاعد کند که نیمکت این تیم را به یک مربی بزرگ بسپارند، اکنون به خواسته خود رسید.
 
از همان زمان و با هماهنگی خادم مذاکراتی با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 انجام شده بود اما با تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و آمدن نژادفلاح و همچنین نزدیکی به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، موضوع تغییر درخشان متوقف شده بود و اکنون نیز با ادامه کسب نتایج ضعیف پرسپولیس، تغییر کادر فنی در دستور کار مدیران پرسپولیس قرار گرفته و امشب برانکو برای نهایی کردن مذاکرات به تهران سفر می کند.
 
خادم که از ابتدا با آمدن درخشان به جای دایی مخالف بود، مذاکرات مثبتی با برانکو داشته و باید برانکو ایوانکوویچ را سرمربی جدید پرسپولیس نامید.
 
برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا