محمد رضا شوق الشعرا


عقدا اردکان، مقصد اولین سفر معاون عمرانی استاندار اردکانی یزد
نهصد هزار جمعیت استان یکطرف! اردکان هفتاد هزار نفری هم یک طرف!؟
با این استاندار و نمایندگانی همچون «جوکار» و  «دخیل عباس زارع زاده» حوزه های انتخابیه استان یزد هیچ تغییری نخواهد کرد
به دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل ( آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی)
مسائل و مشکلات بخش عقدا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت!!!

یزدفردا گزارش داد"}
با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان مسائل و مشکلات بخش عقدا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت
تبصره اول:مدیران کل گرانقدر ( آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) چرا تابش را همراهی نمودند و کی به بهاباد و بافق و خاتم و مهریز و ندوشن و تفت و منشاد و طزرجان و ده بالا و نیر و سخوید و دهشیر و شاهدیه و ... خواهند رفت!؟
تبصره دوم: جمعیت اردکان چند نفر است؟ جمعیت عقدا چند نفر است؟ جمعیت استان یزد چند نفر است!؟
تبصره سوم: مدیران کل ادارات استان به اندازه ای که از تابش خان اردکانی حساب می برند و حرف شنوی دارند، از جوکار و دخیل عباس زارع زاده نیز حرف شنوی دارند و حساب می برند؟
تبصره چهارم: مسائل و مشکلات شهر و شهرستان پانصد هزار نفری یزد حل شده بود که مدیران کل ( آب و فاضلاب روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت،معدن و تجارت،آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) تشریف بردند عقدا آنسوی اردکان؟
تبصره پنجم: در جلسه ای که با حضور جوکار برای بررسی مشکلات حسن آباد یزد در حسن آباد تشکیل شد، چرا معاون عمرانی استانداری حضور نداشت و کدام ازین مدیران مسافر عقدا حضور داشتند!؟

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا