كشف قريب 5 كيلوگرم مواد مخدر در سه شهر استان يزد
يزدفردا ـ پليس شهرهاي صدوق ،‌اردكان و يزد طي چند عمليات جداگانه از سوداگران مواد افيوني 4 کيلو و 920 گرم مواد مخدر كشف كردند.
به گزارش يزدفردا به نقل از پليس  ، مأموران انتظامي صدوق با اطلاع از خريد وفروش مواد مخدر توسط فردي به نام ”حسين “ 51 ساله ، با همکاري مأموران مبارزه با مواد مخدر نامبرده را شناسايي و وي را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند. پليس ضمن هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از منزل حسين 600 گرم ترياک کشف كرد.

 متهم در بازجويي هاي پليسي اعتراف كرد : مواد مخدر را از فردي که اهل ميبد است خريداري كرده ام.با تلاش پليس صدوق ،‌فروشنده مواد دستگير و مقدار يک کيلو 500 گرم ترياک از نامبرده کشف شد.

اين گزارش حاكي است ،‌ماموران انتظامي يزد در بازرسي از فرد ديگري به نام ” ابراهيم “ 140 گرم كريستال كشف كردند. همچنين مأموران انتظامي اردکان نيز حين ايست و بازرسي در جلوي پليس راه سه معتاد که مواد مخدر را بصورت انباري حمل مي كردند ،‌دستگير و از آنها مقدار 2 کيلو و 170 گرم ترياک کشف كردند.

بنابراين گزارش ، مأموران انتظامي شهر يزد نيز دو بلوچ به نام هاي ”محمدامين“ و ”رضا “‌که مقداري هروئين را بصورت انباري حمل مي كردند ،‌ دستگير و از آنها 510 گرم هروئين کشف كردند. گفتني است ، متهمان براي تحقيقات بيشتر به مراجع ذيصلاح معرفي شدند.

يزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا