امام جمعه یزد:
سپاه مانع از هدر رفتن نیروهای با تجربه خود گردد



يزدفردا "نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های نماز با تبریک روز پاسدار به فرمانده کل قوا و پاسداران گفت :نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای شایستگی ها و تجربیاتی هستند که به سادگی بدست نیامده و نباید آنرا نادیده گرفت .

حجت الاسلام والمسلمین صدوقی گفت : مسئولیت حفظ انقلاب بعهده سپاه است و سپاه باید بیشتر از نیروهای خود حفاظت نماید و از نیروهای با تجربه خود استفاده و بهره مند گردد و مانع از هدر رفتن تجربیات آنان شده و مانع از بکار گیری آنان در خارج از ماموریت های اصلی شود .

امام جمعه یزد با تاکید بر نقش حساس و اساسی سپاه در انقلاب گفت : سپاه در شرایطی که منافین در کوشه و کنار کشور توطئه می کردند و ارتش و ژاندارمری و شهربانی سابق انسجام نداشتند این انقلاب را حفظ کرد.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با تبريك ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران نيروي شايسته انقلاب اسلامي ايران است.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمد علي صدوقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه افزود: سپاه در روزهاي سخت انقلاب اسلامي،نقش حساس واساسي برعهده داشت و همچنان مسووليت حفظ نظام برعهده اين نيروي عظيم است.

وي در ادامه سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز را به مردم به ويژه جانبازان انقلاب تبريك گفت و اظهار داشت:جانبازان ، شهداي زنده انقلاب هستند كه حق فراواني بر گردن ما دارند.

امام جمعه يزد، با اظهار تاسف از وجود پاره‌اي مشكلات زندگي براي اين قشر گفت:خدمات رساني به جانبازان نمي‌تواند وظيفه يك نهادباشد بلكه‌همه‌ارگان ها بايد جايگاه اين عزيزان را درك كنند.

حجت‌الاسلام صدوقي همچنين با گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي گفت:آزادگان شريف پس ازسالهاتحمل رنج اسارت به ايران‌بازگشتند، بزرگواراني كه زندگي و كار را رها كردند و با حضور در جبهه‌ها شجاعانه از ميهن دفاع كردند.

يزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا