همايش مسئولان كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد يزد برگزار شد
يزدفردا"120 نفر از ائمه جماعات و مدير مسئولان كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد در همايش آموزشي يك روزه شركت كردند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد ، همايش مسئولان كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد يزد با حضور 120 نفر از ائمه جماعات و مدير مسئولان كانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان برگزار شد كه در اين مراسم حجت الاسلام راشد يزدي در خصوص تعليم و تربيت و امر تبليغ به سخنراني پرداخت.
علي اكبر دشتي، مسئول هماهنگي و نظارت بر كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد نيز در اين مراسم ضمن گراميداشت عيد سعيد مبعث گوشه هايي از زندگاني حضرت رسول اكرم(ص) را برشمرد.
وي درباره تأثيرات نبوت آن حضرت در جامعه سخنراني كرد و گفت: حضرت محمد(ص) بسياري از خرافات و عادات ناپسند را از جامعه زدود.
وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي از سوي مقام معظم رهبري گفت: همه مسئولان بايد در راستاي اين اتحاد گام بردارند و كانون هاي فرهنگي هنري مساجد و ائمه جماعات نيز در تحقق اين اصل در جامعه نقش بزرگي دارند.
حجت الاسلام دشتي افزود: پرداختن به مسائل فرهنگي و هنري در كنار معنويت و برپايي نماز جماعت عاملي مؤثر در جامعه و حركتي ارزنده است.
مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد به فعاليت هاي دبيرخانه كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان يزد اشاره كرد و شناسايي مشكلات كانون ها و حل آن ها در حد امكان، بحث و گفتگو با مسئولان براي حل مشكلات مساجد و كانون ها، بازديد از كانون ها و برگزاري اردوهاي فرهنگي را از مهمترين فعاليت هاي دبيرخانه كانون فرهنگي هنري استان يزد برشمرد

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا