مديركل اداره تربيت بدني استان: ورزش به عنوان يكي از مباحث اصلي دولت نهم در سطح كشور مطرح است

اعضاي هيات مديره موسسه توسعه ورزش استان با مديركل جديد سازمان تربيت بدني ديدار كردند.

در اين ديدار سيد حسين سعيدنامه مديرعامل موسسه توسعه ورزش استان يزد، هدف از احداث اين موسسه خيريه را ايجاد هماهنگي بهتر و منسجم‌تر بين دستگاه‌هاي اجرايي به منظورگسترش ورزش در استان برشمرد و گفت: اين موسسه قصد دارد تا با اجراي برنامه‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي، امكانات دستگاه‌هاي مختلف را در جهت گسترش فرهنگ ورزش در استان بسيج كند و هيچ‌ هدفي که منجر به دخالت مستقيم اين موسسه در برنامه‌هاي ورزشي استان شود تعريف نشده است. وي با اشاره به فعاليت‌هايي چون ثبت تعاوني مسكن ورزشکاران و اجراي برخي از برنامه‌هاي پژوهشي در رابطه با ورزش توسط موسسه توسعه ورزش استان افزود: اميدواريم تا اين موسسه با اقدامات پژوهشي و تحقيقاتي، بتواند نقش موثري را در راه جذب بيشتر مردم به سوي ورزش ايفا كند.





در ادامه اين ديدار، مديركل جديد تربيت بدني استان با تشكر از فعاليت‌ها و خدمات‌ صورت گرفته توسط موسسه توسعه ورزش به دغدغه‌هاي موجود در رابطه با بحث فرهنگي ورزش اشاره كرد و گفت: ورزش به عنوان يكي از مباحث اصلي دولت نهم در سطح كشور مطرح است و نبايد اجازه داد مقوله ورزش به حاشيه رانده شود. وي با اشاره به وجود استعدادها و زمينه‌هاي لازم به منظور گسترش ورزش در استان خاطرنشان كرد: مي بايد با همت و تلاش، بسترسازي مناسبي به منظور گسترش ورزش همگاني در استان صورت پذيرد.

كمالي سپس به ورزش بانوان اشاره كرد و خواستار توجه بيشتر به ايجاد اماكن ورزشي مناسب براي بانوان شد.

مديركل اداره تربيت بدني با بيان اين كه در بحث عمراني اقدامات قابل‌قبولي در خصوص ورزش استان انجام شده است گفت: قصد داريم با برگزاري مسابقات كشوري و منطقه‌اي در استان، زمينه مناسبي را براي برقراري ارتباط و تعامل بيشتر با دستگاه هاي مرتبط با ورزش فراهم کنيم چرا كه تنها با برقراري اين ارتباط تنگاتنگ مي توان به رشد و پيشبرد ورزش در استان اميدوار بود.

كمالي در پايان با اشاره به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان خواستار توجه بيشتر خانواده ها به گسترش ورزش در اين ايام در بين جوانان شد و افزود: به نظر مي‌رسد با حذف برخي از فعاليت هاي موازي در اين رابطه و ايجاد تمركز بيشتر، بتوان بيش از گذشته در جلب جوانان استان به سوي ورزش تاثيرگذار بود.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا