محمدرضا تابش با انتقاد از اظهارات روز سه‌شنبه رييس مجلس شوراي اسلامي گفت:

((از آقاي حدادعادل انتظار نبود به عنوان يك شخصيت فرهنگي با اين ادبيات با مردم صحبت كند. ))

دبيركل فراكسيون اقليت مجلس شوراي اسلامي در انتقاد از سخنان رييس مجلس در حاشيه‌ي مراسم چهلمين سالگرد تاسيس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران مبني بر اين‌كه ((مردم اگر بدانند بنزين مصرفي كشور همين مقدار است، راه بهينه براي مصرف بنزين را پيدا مي‌كنند، اما اگر به مردم اين اميدواري داده شود و زير سر آنها بالش نرمي گذاشته شود كه به محض تمام شدن بنزين مي‌توانند بنزين ليتري 600 تومان را داشته باشند، مجددا اين نگراني شلوغ شدن خيابان‌ها پيش خواهد آمد،)) گفت:

اگر اين جمله‌ نقل شده صحيح باشد كه گفته‌اند نمي‌شود بالش نرمي زير سر مردم گذاشت، بيان چنين جملاتي از سوي ايشان جاي تعجب و شگفتي دارد.

وي افزود: ظاهرا فراموش كرده‌اند كه اين ملت نجيب و شريف ايران هستند كه بالش نرم زير مسوولان قرار داده‌اند تا مطالبات آنها را پي‌گير باشند و وعده‌هايي كه به آنها داده‌اند را محقق كنند.

نماينده مردم شهرستان اردكان تصريح كرد: آقايان درانتخابات قبلي با شعار بهبود وضعيت معيشتي مردم، از آنها راي گرفتند و در واقع راي‌شان اين بود كه بالشي زير سر مردم بگذارند.

آنها ما نمايندگان مجلس ششم را به فراموش كردن مطالبات مردم و بي‌توجهي به وضعيت معيشتی آنها متهم مي‌كردند و عنوان مي‌داشتند اصلاح‌طلبان فضا را متشنج مي‌كنند و از مطالبات مردم غافل هستند.

وي ادامه داد: در همان فضايي كه آقايان اصلاح‌طلبان را به غفلت از وضعيت معيشتي مردم متهم مي‌كردند، در همان فضا مردم مي‌توانستند حداقل سرپناهي داشته باشند و سفره‌ي نسبتا متوسط و رنگيني بگسترانند و يا خانه‌اي بخرند ولي در حال حاضر اين امكان برايشان فراهم نيست و كدام يك از وعده‌هاي آقايان محقق شده و خواهد شد؟

تابش با بيان اين‌كه مردم از كسي بالش نرم نمي‌خواهند، گفت: مردم يك زندگي راحت و نسبتا آرام مي‌خواهند و سقفي بالاي سرشان كه امروز تحقق اين مساله هم جزو آرزوهاي محال است.

وي تصريح كرد: علي‌الظاهر جناح محافظه‌كار آن‌قدر از پيروزي خود در عرصه‌ي انتخابات آينده مطمئن است كه مدتي است از موضع درشت‌گويي و طلبكاري با مردم صحبت مي‌كند كه اين رويه‌ در شان مردم شريف و ملت نجيب ايران نيست. به فرموده‌ حضرت امام (ره) مردم ولي‌نعمت ما هستند و ما خدمتگزار آنها هستيم و وظيفه داريم از مطالبات و خواسته‌هاي مشروع آنها دفاع كنيم و وسايل رفاه آنها و آباداني ، توسعه و پيشرفت كشور را فراهم سازيم.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا