یزدفردا :مهاجم تیم مس کرمان گفت: مهاجم تیم مس کرمان گفت: اگر مسائل حاشیه‌ای مس کرمان برطرف نشود نیم فصل از این تیم جدا می‌شوم.
 رضا عنایتی ظهر پنج شنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا گفت: از وضعیت گلزنی تیم مس نگران نیستم و مطمئنم که این مشکل حل خواهد شد و اگر از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کنیم قطعا از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کنیم.

 مهاجم مس کرمان با اشاره به وجود حواشی در تیم گفت: دو هفته آرامش در کرمان داشتیم و توانستیم دو نتیجه خوب بگیریم اما ظاهرا برخی از پیروزی ما در کرمان ناراحت شدند که بازهم برای ما حاشیه درست می‌کنند تا تیم نتیجه نگیرد.

 وی با اشاره به جوان بودن بازیکنان مس افزود: نفرات مس تحت تاثیر این مسائل قرار می‌گیرند و برای همین از کارایی آن‌ها کم می‌شود.

عنایتی با انتقاد از باشگاه مس گفت: من تعجب می‌کنم که چرا باشگاه در برابر این حاشیه سازی‌ها عکس العمل نشان نمی‌دهد و در حالی که تیم پتانسیل این را دارد که به بالای جدول صعود کند این مشکلات را حل نمی‌کنند.

 عنایتی به وضعیت خود در تیم مس نیز اشاره و تصریح کرد: به خاطر وضعیت خوب فصل قبلم پیشنهاد از تیم‌های زیادی داشتم اما در زمان مذاکره با مس اول از هر مسئله‌ای از آرامش آن پرسیدم.

وی ادامه داد: من خاطرات بسیار تلخی در اصفهان داشتم و زمانی که در این تیم بودم به خاطر مسائل حاشیه‌ای تمرکز من گرفته شده بود و کارایی من کاهش پیدا کرده بود، اصلا دوست نداشتم این خاطرات در کرمان برای من تکرار شود ولی این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه برخلاف چهره خشنش درونی بسیار احساستی دارد افزود: پیش از این هم گفته بودم که از مس می‌روم، این مسئله تهدید نبود چراکه عادت به تهدید ندارم ولی مطمئن باشید از آنجا که می‌دانم در صورت تداوم حاشیه سازی‌ها نمی‌توانم مفید باشم، در صورت ادامه این وضعیت علیرغم میل باطنی‌ام از مس می‌روم!

 مهاجم سابق تیم ملی به وضعیت خط حمله این تیم هم اشاره کرد و گفت: ما بعد از دایی هیچ مهاجم خوبی پرورش ندادیم و فقط منتظر پدیده‌ها بودیم که متاسفانه پدیده‌ای هم پیدا نکردیم.

عنایتی ابراز داشت: بد شانسی ما بود که زمان علی دایی مهاجمان بسیار خوب زیادی به صورت پدیده مطرح شدند اما در بازی با افغانستان هم به آن‌ها بازی داده نشد! تا از آن پدیده‌ها نیز سودی نبرده باشیم.

وی افزود: تا زمانی که کار علمی برای پرورش مهاجم در فوتبال ایران انجام نشود وضعیت همین است و باید فقط منتظر تولد تک ستاره باشیم.
منبع: خبرگزاری مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا