سرمربي فولاد خوزستان گفت: من براي ساختن کار مي‌کنم و بايد بدانم ثمره کاري که انجام مي‌دهم چيست اما نبايد بسوزم.

مجيد جلالي پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل راه‌آهن گفت: بازي خوبي انجام داديم و موقعيت‌هاي خوبي هم داشتيم. کار تيمي که بعد از سه باخت در زمين حريف بازي مي‌کند سخت است.

وي افزود: راه‌‌آهن تيم با تجربه‌اي است و بازيکنان خوبي دارد اما ما بعد از هفت، هشت بازي گل نخورديم. مشکلاتي در خط دفاع داشتيم، تمرين کرديم و با تغييرات در خط دفاع مشکلات حل شد اما کماکان در خط حمله مشکل داريم. آسيب‌ ديدگي‌هاي طولاني‌مدت مهاجمان، بر اين مشکلات افزوده است.

سرمربي فولاد در پاسخ به اين سؤال که براي ادامه همکاري با اين تيم صحبتي کرده و تمايلي براي ماندن در خوزستان دارد، گفت: هنوز صحبتي در اين باره انجام نداده‌ايم و هفته آينده مشخص مي‌شود اما دوست دارم در چنين تيم‌هايي کار کنم. البته مردم توقع دارند و من هم بايد بدانم وقتي کار مي‌کنم ثمره‌اش چيست. براي ساختن کار مي‌کنم اما نبايد بسوزم. اگر قرار است بازيکنان جدا شوند حداقل بايد پنج شش بازيکن هم داشته باشيم چرا که مردم توقع دارند.

وي تصريح کرد:‌ امروز خوب بازي کرديم اما در برخي دقايق کم‌تجربگي مي‌کنيم. اين مسائل براي يک مربي واقعاً ويران‌کننده است. نمي‌خواهم کار کسي را زير سؤال ببرم اما مردم و هواداران انتظار دارند و بايد پاسخگو باشيم.

جلالي در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسيد برخي بازيکنان فولاد در اين ديدار کم‌کاري کردند، گفت: با اين موضوع موافق نيستم. درصد اشتباهات بازيکنان ما زياد است. در بازي به اين مهمي بازيکنان با تجربه‌اي لازم داريم اما به سه بازيکن اصلي استراحت داديم.

وي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد فولاد در هفته‌هاي پاياني دچار حاشيه شده گفت: اين طور نيست. در شيراز گل‌هاي بسيار بدي خورديم مقابل تراکتورسازي در تبريز کاملاً برتر بوديم در ديدار مقابل سپاهان هم خوب بوديم اما نتوانستيم نتايج لازم را بگيريم.

جلالي افزود: در کوتاه‌مدت تغيير در ترکيب و خط دفاع مي‌تواند تأثيرگذار باشد. کاملي، مجيري و خورج زحمات زيادي کشيدند اما در مسابقات قبلي درصد اشتباهات‌شان بالا بود و باعث شد از ترکيب تيم کنار گذاشته شوند.

وي در براي قضاوت داور گفت: از ديد من داور عملکرد خوبي داشت. وقتي در زمين حريف بازي مي‌کنيم نبايد انتظار بيشتري داشته باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا