طبس- سرپرستی یزدفردا: معاون فرماندار طبس با اشاره به اهميت حماسه نهم دي ماه اين مناسبت ملي را رويدادي تأثيرگذار و ماندگار در تاريخ ايران اسلامي قلمداد كرد كه فتنه بزرگي كه پس از انتخابات سال 1388 با طراحي پيچيده دشمنان داخلي و خارجي، عوامل فتنه و اغتشاشگران در تهران و برخي نقاط، ايجاد شده بود را محكوم و خاموش و خنثي كرد و يأس و نااميدي را به جبهه معاندان و ياوه گويان و دشمنان دين و ولايت و مردم تحميل كرد.

"یوسف وهابی کارکنده" حماسه 9 دي ماه را حاوي درسي پرمحتوا با پيام هاي گويا براي دوست و دشمن و تمام جهانيان دانست و بر لزوم استمرار اهداف و صيانت از آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي تأكيد كرد.

این مقام مسئول حضور پرشور و با شكوه و بي بديل مردم در سراسر كشور در راهپيمايي عظيم 9 دي ماه 88 براي حمايت از ولايت و رهبري و اعلام انزجار از فتنه گران و دشمنان را نشانه عشق و تعهد و ايمان و بصيرت ملت فهيم ايران اسلامي قلمداد كرد.

معاون فرماندار طبس با اشاره به 12 دي ماه سالگرد سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري به استان دارالعباده يزد، تصريح كرد: اين سفر بياد ماندني دستاوردها و بركات زياد مادي و معنوي براي استان يزد و شهرستان طبس داشت كه هنوز آثار آن در جامعه هويداست.

وي 9 دي روز تجلي بصيرت و12 دي يادآور سفر مقام معظم رهبري به استان يزد را دو رويداد مهم تاريخي دانست و خواستار تلاش براي ثبت و ماندگاري خاطرات اين دو واقعه مهم شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا