در این کارگاه آموزشی که به همت پایگاه بسیج بقیه ا... دانشگاه یزد و با همکاری حوزه یک و دو ادارات استان برگزار شد فرماندهان پایگاهها و بسیجیان ادارات با تحول اداری و مبانی و اصول آن آشنا شدند.
 
در ابتدای این کارگاه آموزشی سرهنگ کمال بابایی ضمن تشکر از روسای دانشگاه یزد و جهاددانشگاهی به خاطر تلاشها و کمکهایشان برای برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه آموزشی در راستای برنامه های ابلاغی بسیج کشور به منظور کمک به سازمانها در جهت هرچه بهتر انجام شدن تحول اداری برگزار شده است.

 فرمانده بسیج ادارات استان با اشاره به اینکه دشمن در صدد است تا ناکارآمدی نظام را تبلیغ کند و ما باید مقابل آن بایستیم اظهار داشت : تحول اداری در جهت افزایش بهروری و کارایی دستگاههای دولتی یعنی کم کردن هزینه ها و بالا بردن بازدهی و راندمان ادارات و سازمانها صورت می گیرد و با توجه به اینکه مهمترین هدف بسیج در تمام ادوار و زمانها حفظ نظام و انقلاب است در این عرصه یعنی کمک به تحول اداری نیز وارد شده است.

 سپس حجت الاسلام و المسلمین قاسمی اهمیت اخلاق در سازمانهای اداری را یادآور شد و گفت : تحول عالیترین هدف انبیا بوده و باید این تحول اداری خیلی زود تر از اینها انجام می شد و اکنون نیزباید پیگیر انجام آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت خود ، توانایی ها و جامعه از نکات بسیار مهم در هر تحولی است افزود : همه ما باید نسبت به مسائل جامعه خود احساس مسئولیت داشته و نباید بی تفاوت باشیم چرا که بی تفاوتی باعث فنا و نابودی جامعه خواهد شد.
 
در ادامه این جلسه احمدخانی استاد دانشگاه و عضو شورای تحول اداری ضرورتهای تحول اداری ، ضعف ها و قوتهای سازمانها و دستگاههای اداری و همچنین مشکلات اساسی در حوزه مدیریت و همچنین تحول اداری را یادآورشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا