آیت الله خزعلی: تشکیل جبهه‌های اصولگرایی با محوریت آیت‌الله مهدوی و کمیته 15 نفره باشد

یزدفردا:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تشکیل جبهه‌های مختلف در بین اصولگرایان نهایتأ باید به آیت الله مهدوی کنی و کمیته 15 نفره ختم شود. زیرا ایشان در بین اصولگرایان محوریت دارند.

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص کمیته 15 نفره اصولگرایان و نقش آن در وحدت جریان اصولگرایی، اظهار داشت: حضرت آیت‌الله مهدوی کنی با این اقدام کار بسیار ارزنده‌ای انجام دادند و نظرات ایشان در کمیته وحدت اصولگرایان کاملاً مورد تأیید اینجانب است.

 آیت‌الله خزعلی ادامه داد: بنده با آیت‌الله مهدوی هم‌عقیده هستم و امیدوارم به لطف خداوند متعال در این مسیر موفق باشند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیش ‌قدمی ایشان برای به وحدت رساندن جریان اصولگرایی مورد تأیید است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پی‌گیری‌های جدی که از سوی این گروه با محوریت آیت‌الله مهدوی صورت می‌گیرد، این حرکت بزرگ به نتیجه برسد.

 وی با بیان اینکه انتظار می‌رود با محوریت آیت‌الله مهدوی‌کنی در گروه وحدت اصولگرایی اهداف والای اصولگرایان که مبتنی بر فرمایشات امام راحل و رهبر گرانقدر نظام است، محقق شود، تصریح کرد: ایشان با تشکیل گروه وحدت اصولگرایی حرکت بسیار ارزنده‌ای انجام دادند و ثابت کردند از نیروهای به‌حق تأثیرگذار و ارزشی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

 آیت‌الله خزعلی در خاتمه عنوان کرد: تشکیل گروه‌ها و جبهه‌های مختلف در بین اصولگرایان نهایتاً باید به یک گروه ختم شود که آیت‌الله مهدوی محوریت خوبی در بین اصولگرایان دارند.تشکیل جبهه‌های مختلف در بین اصولگرایان نهایتأ باید به آیت الله مهدوی کنی و کمیته 15 نفره ختم شود. زیرا ایشان در بین اصولگرایان محوریت دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا