جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امام خمینی (ره) به حهان اسلام و مستضعفان حیات دیگری بخشید

جانشین  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زندگی با عزت امام خمینی (ره) به حهان اسلام و مستضعفان عالم حیات دیگری بخشید.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد " حسین سلامی " در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسئولان و سپاهیان استان در محل تالار غدیر یزد برگزار شد، با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای عظیم این پیروزی خاطر نشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران پس از سی و دو سال تلاش و کوشش سیمای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جهان اسلام را احیاء و دچار دگرگونی و تغییر کرده است.

وی در ادامه آگاهی و انسجام همه جانبه ملت های اسلامی را عامل اصلی جلوگیری از سلطه مستکبران بر مسلمانان جهان دانست.

سردار سرتیپ دوم سلامی با اشاره به سلحشوری های رزمندگان تیپ الغدیر استان یزد در دوران دفاع مقدس تصریح کرد:  سپاه الغدیر استان یزد مجمعی از شهیدان والامقام و رزمندگان شجاع و خط شکن است.

وی در پایان از زحمات بي شائبه" محمد علی الله دادی" تقدیر و تشکر و برای "اکبر فتوحی " در سمت فرمانده سپاه الغدیر استان یزد آرزوی توفیق کرد.

استاندار یزد نیز در این مراسم وظیفه اصلی سپاه را حفظ امنیت دانست و  خوشنام بودن سپاه الغدیر یزد در عرصه های گوناگون دفاع از ارزش های انقلاب را یادآور شد.

" محمد رضا فلاح زاده " در ادامه تصریح کرد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از وجود سرداران خدا محور و خداجویی بهره مند است که هدف آن ها اجرای دستورات الهی و کسب رضایت خداوند متعال است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا