معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد  :

هدف گذاری افزایش سرانه ایتام از جمله برنامه های بخش اکرام در سال جهاد اقتصادی است


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد: مهدی حجازی مهریزی با اشاره به سیاستهای اجرایی حوزه حمایت و سلامت خانواده در بخش اکرام گفت: هدف گذاری افزایش سرانه ایتام (حداقل مبلغ 200 هزار ریال) از جمله برنامه های بخش اکرام در سالجاری است.


وی در ادامه افزود : ارتباط با موسسات خیریه فعال در حوزه تکریم ایتام ، بهره گیری از منابع و امکانات آنان ، استفاده از تمامی ظرفیتهای رسانه ای برای تبلیغ پیرامون طرح اکرام و همچنین پیگیری افزایش تعداد حامیان، در حال پیگیری است تا انشاءا... در سال جهاد اقتصادی عملیاتی گردد.


وی اضافه کرد: پیگیری در زمینه حمایت از ایتام غیر تحت حمایت با استعلام از نمایندگی های سازمان ثبت احوال و مراکز بهداشتی و درمانی ، ارتباط دائمی و ارائه گزارش از وضعیت ایتام مورد حمایت در مقاطع مختلف از سال به حامیان عزیز را جزو برنامه های ضروری بخش اکرام در سال1390 اعلام نمود.


معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اظهار داشت: ایجاد آرامش و تعادل در بین اعضای خانواده های تحت حمایت ، ارتقاء اعتماد به نفس و رشد و شکوفایی استعداد آنها ، پیشگیری از آسیب ها و همچنین تقویت عزت و کرامت افراد و توجه بیشتر به سالمندان و زنان سرپرست خانواده از جمله مواردی است که در سالجاری مورد تاکید کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا