وزير ارشاددر مراسم تقدیر از برگزیدگان کشوری جشنواره شهید رجایی(ره) :

افراد نیكوكار با افراد بدكار نباید یكسان در نظر گرفته شوند، در غیر این صورت افراد محسن دچار بی‌انگیزگی و بی‌رغبتی می‌شوند.

یزدفردا "مراسم جشنواره شهید رجایی با تقدیر و معرفی سازمانها، استانها، مدیران و كارمندان برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
یزدفردا " سید محمد حسینی امروز شنبه در مراسم جشنواره شهید رجایی(ره) كه به معرفی و تقدیر از سازمانها، استانها، مدیران و كارمندان برگزیده وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داشت خدمت رسانی بی‌منت به مردم را رسالت اصلی سازمان ها، مدیران و كارمندان در نظام جمهوری اسلامی برشمردو، ابراز امیدواری كرد كه مسوولان بیش از پیش در مسیر خدمت به مردم و كسب رضایت الهی گام بردارند.
وی، ضمن تبریك فرارسیدن روز كارمند، هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر از كارمندان به عنوان افرادی اهل تلاش و كوشش نام برد و تصریح كرد : خداوند، افرادی را كه اهل تلاش و كوشش هستند مورد رحمت قرار می‌دهد و اجر آنان را زایل نخواهد كرد.
حسینی، درباره كیفیت قبولی اعمال نزد خداوند گفت: اعمالی كه رنگ خدایی داشته و با نیت قرب الی الله باشند، نزد خداوند باقی خواهند ماند.
وی، مدیران و كارمندان سازمان‌ها را به صبر و استقامت در برابر ارباب رجوع دعوت كرد و از آنان خواست روحیه گره گشایی را در خود ترعیب كنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكید بر دقت نطر در انتخاب افراد، خاطرنشان كرد: افراد نیكوكار با افراد بدكار نباید یكسان در نظر گرفته شوند، در غیر این صورت افراد محسن دچار بی‌انگیزگی و بی‌رغبتی می‌شوند.
حسینی، سپس به تشریح فعالیت‌های دولت دهم پرداخت و گفت: دولت دهم در شرایط فعلی ماموریت‌های متفاوت و خاصی را پیگیری می‌كند و با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، انتظار از مسوولان و مدیران و كارمندان وزارت ارشاد بسیار زیاد اشت.
وی به هجمه فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره كرد و افزود : در رویارویی، تمامی نیروهای فرهنگی باید توانایی‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا