نامه یک بازنشسته یزدی  به رییس سازمان بازنشستگان کشوری :

خاطره ای تلخ از طرح منزلت بازنشستگان!!!؟؟؟؟



  • قابل توجه ریاست محترم سازمان بازنشستگان کشوری:طرح منزلت

محمد حسین صداقت : اگرچه توجه به نیازهای فردی اجتماعی پیشکسوتان نظام جمهوری اسلامی که سال های سال جوانی خود را به پای تسهیل جریان زندگی شهروندان پیاده نموده اند قابل تقدیر است
 اما در عمل لازم است از بهره برداری افراد و شرکت هایی که با نام خارجی و فریبنده ، اذهان و افکار را تحت تاثیر قرار می دهند جلوگیری نمود و اما علت نگارش این سطور را می توان مشاهدات عینی بازنشتگان یزدی که در تاریخ 1388/12/2 در قالب طرح منزلت به مشهد مقدس اعزام شده بوده اند مورد توجه قرار داد .
چون یک نفر بازنشسته که الزاما در معیت یک نفر همراه به این گونه تورها دعوت می شود تنها و تنها با هدف تفرج و تغییر روحیه است نه وسیله ای برای رونق بازار هتل و هتل داری.

 این گروه 30 نفره بازنشتگان کشوری که در تاریخ مذکور با قطار به مشهد مقدس اعزام گردیدند در ساعت 9:30 صبح دوشنبه مورخ 1388/12/3 وارد هتل مورد نظر که به قول نماینده تام الاختیار شرکت طرف قرارداد شما (با نام دلربای خارجی) شدند پس از تحویل اتاق های مورد نظر و رفع خستگی به آنها اعلام شد برای تشرف به حرم امام رضا مینی بوس در اختیار شماست و غیر از هنگام اذان صبح در ساعت های 9 و 10 و 11 سرویس به طرف حرم و ساعت 12:30 به صرف نهار به هتل مراجعه شود.

 الیته با اولین تخلف راننده از طرف مدیر هتل اعلام شد دوستان بازنشسته خود شخصا هزینه ایاب و ذهاب را پرداخت نمایند تا وجه آن از طرف نماینده سازمان پرداخت گردد و این در حالی بود که این دست به کمرهای مورد عنایت ، در کنار خیابان و یا در لابی هتل گاهی تا یک ساعت منتظر می ماندند و حتی متاسفانه برای پرداخت وجه مزبور هیچ فرد مسئولی در هتل حاضر به پاسخگویی نبود.

 آیا شما به عنوان نماینده این عزیزان با این که هتل انتخاب شده بایستی تا حرم امام نیاز به نیم ساعت پیاده روی یا 1/5 ساعت معطلی در ترافیک سنگین مشهد را داشته باشد راضی هستید ؟
 اما در مورد غذا که الحمدالله قناعت طبع مردم یزد اجازه نمی دهد نسبت به خورد و خوراک بهانه جویی داشته باشند کیفیت نامطلوب آن و تفاوت در سرو صبحانه که به جوانان ورزشکار که همزمان میهمانان عزیز هتل بودند شیر داغ و به بازنشتگان عصاره میوه تقدیم می شد.
 جدا از عدم رعایت بهداشت ظروف و لوازم سرویس غذا. این مواردی بود که در قالب طرح منزلت به بازنشتگان ارائه می گردید !
ضمن این که نماینده شرکت جز در ساعات خاص غایب بود و میهمانان برای هر بار زیارت از کرایه های شخصی استفاده می نمودند و سوالی که قابل طرح است آیا برای هر فرد بازنشسته با همراه که مبلغ3200000 (مبلغ 1100000 ریال توسط خود شخص و مبلغ 2200000 ریال توسط سازمان) هزینه شده آن هم با پذیرایی نامطلوب شرح داده شده برای دو شب و سه روز و تخلیه اتاق در ساعت 2 بعداز ظهر و سرگردانی تا ساعت 11 شب راضی کننده است ؟

محمد حسین صداقت بازنشسته آموزش و پرورش یزد

رونوشت : 1- نمایندگی سازمان بازنشستگی در استان
 2-- کانون بازنشستگان آموزش و پرورش یزد


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا