زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

از شورای شهر مسن دیابتی پروستاتی تا شورای جوان جهادی از بیست و چند شهردار اخیر گویا هیچکدام فکر دعا برای آمرزش اموات و خودشان نبودند پل و زیرگذر شوتک‌ و جنگ‌جنگ گل و گلدان درست کردند با پوزش (آبریزگاه عمومی) ابدا!

خدا نکند در این شهر جهانی نیاز به دستشویی پیدا کنی! یا قرص و داروی ادرارآور برای فشار یا سونوگرافی و… نخورده و پروستات نداشته باشی و در خیابان گیر کنی!

خواهی دید که از گریه بالا تنه‌ات یا از بی‌جایی شلوارت خیس می‌شود.

حتما می‌فرمایید مگر یزد مسجد، پارک، پاساژ و مغازه ندارد؟ عرض کنم مغازه‌دارها که گویا نه آب می‌خورند و نه غذا یا ایزی‌لایف بسته‌اند، پارک هم که نداریم، منشی مطب دکترها هم حتی به بیماران خودشان که حق ویزیت داده‌اند رحم نمی‌کنند چه رسد به عموم مردم.

مساجد که درهایشان بسته است این خادم‌ها هم گویا صبح به صبح (سرکه صورت) زده‌اند یکی هم که پیدا کنی می‌گوید کلید دستشویی دست رئیس هیات امناست. نمازت را کجا می‌خوانی؟ برو همانجا!

لذا از شهردار جوان خوش‌مرام و شورایی‌های جهادی می‌خواهم اگر از کار سنگین تعویض نام معابر و برپایی مراسم و انتخابات داخلی فارغ شدند فکری هم برای آبریزگاه عمومی بکنند ثواب دارد یادگار خوب و ماندگاری از خود به جای می‌گذارند ضمنا چون سنگ یادگاری با اسم و عکس نمی‌توانند نصب کنند اخلاص بیشتری دارد و خدابیامرزی ابدالاستفاده از خود به جا می‌گذارند!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/Vqj32
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا