مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: جشنواره "ابر و باد " با شرایط ویژه برای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران آغاز شد.

  

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، جشنواره ابر و باد برای افراد فاقد اینترنت پرسرعت و افرادی که مایل به ارتقای سرعت سرویس برای انجام فعالیت ها با حجم ترافیک بالا هستند، فرصتی استثنایی است .

 در این کمپین سرویس هایی با فناوری های مختلف شامل ،سرینو( VDSL)و تانوما (FTTH) با سرعت های مختلف از ۸ مگابیت بر ثانیه تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه با حجم ترافیک بالا ارایه شده است .

  مشتریان می توانند از میان سرویس های مختلف کمپین با حجم های متنوع و حتی شیوه پرداخت دلخواه ، سرویس مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

 مزایای این کمپین، شامل ارائه مودم رایگان برای یکی از سرویس هایFTTH ،ارائه سرویس های با حجم ترافیک بالا ،سرعت و کیفیت بسیار بالای سرویس های ارایه شده و امکان انتخاب بستر مورد نیاز از طرف مشتری با توجه به نیازهای آنان از بین تکنولوژی‌های FTTH/ VDSL  است. تنوع در نوع پرداخت (پیش پرداخت و پس پرداخت) ، ارائه سرویس های اختصاصی برای هرکدام از بستر های FTTH,VDSL   ، سرعت سرویس حداکثر تا ۳۰۰ مگابیت نیز از دیگر مزایای کمپین ابر و باد است.

 مشتریان می توانند این سرویس ها را از طریق مراکز مخابرات، سامانه ۲۰۲۰، پنل کاربری مشتریان و تماس آوت باند ۲۰۲۰ دریافت کنند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا