زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

زبان‌دراززاده با شنیدن رقم (اون‌چیز اتفان افتاده در اونجا) که خدا را شکر تکذیب شده و اگر کمی پیاز داغ توضیحات را اضافه می‌کردند معلوم می‌شد مجلس اصلا کمیسیون تحقیق و تفحص ندارد و آن کسی که باد در غب‌غب دست‌آورد فسادستیزی دولت و مجلس را کشف اختلاس بزرگ خوانده اصلا نماینده نبوده حتی رئیس‌جمهور که با اقتدار دستور عزل همه اختلاس‌گران پرونده را داده منظورش رئیس قطاری بوده که با آن خانم بدحجاب ملایم برخورد کرده بود نه اختلاس‌گران فولاد مبارکه چنانکه اگر با همین دست فرمان پیش می‌رفتند ممکن بود اصلا از ته وجود تشکیلاتی به‌نام (فولاد مبارکه) حتی وجود استان اصفهان هم تکذیب بشود و آخرالامر گفتند کار شیطنت رسانه‌ای بوده است مجدداً با دیرفهمی علیرغم این همه انکار پرسید پدرجان زبان‌دراز عزیز مجازات این افراد چیست؟

گفتم باتوجه به توضیحات از نوع ماستمالیزیشن فوق باید ببینیم (ادراک) شما از اختلاس چیست و (نیت) آن افراد چه بوده است؟

پسرم اختلاس با دزدی فرق می‌کند با تعریف جدید اختلاس که (اختلاس کاری عادی و نوعی مشارکت عده‌ای از خودی‌ها در هزینه کردن درآمدها و اموال دولتی و ملتی بدون اضرار به خود و نیت صادقه می‌باشد) لذا بعد از این تعریف (مخلص) و (مختلس) فقط چند حرف تفاوت دارد لذا فضولی موقوف!

پسرم قضیه آن حاجی آقای خیلی مهم و آپارتمان کذایی و آقای غسال‌العلما که شش‌دانگ را براساس هدیه مشارکت به‌نام حاجی‌آقا زده بود را یادت هست؟ پیرامون آن قضیه حاج‌آقا فرمودند: من هدیه گرفته‌ام نه رشوه، فرق است میان ناز و عشوه!!

#زبان‌_دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/aJI4m
  • نویسنده : زبان‌ دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا