یزدفردا: شهردار یزد: ارتباط علمی و فنی بین شورا، شهرداری و دادگستری سبب می‌شود تا برخی آرای متناقض در کمیسیون‌ها رفع شود.

به گزارش یزدفرداابوالقاسم محی‌الدینی در دیدار با رئیس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان یزد با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: ارتباط بسیار تنگاتنگی میان مجموعه شهرداری و شورای شهر یزد با دادگستری و دادستانی استان یزد وجود دارد.

وی افزود: نمونه بارز این ارتباط بسیار خوب در کمیسیون‌های قضائی است که برگزار می‌شود و نتایج و ماحصل بسیار خوبی برای شهر و شهروندان به دنبال دارد. اگر این ارتباط را بتوان در حوزه‌های علمی و فنی تقویت کرد قطعا نتایج بسیار بهتر و بیشتری به دنبال دارد.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه تعامل فنی و علمی دستگاه قضا با مجموعه مدیریت شهری می‌تواند مشکلات موجود در بسیاری از این موارد را برطرف کند، ادامه داد: این موضوع می‌تواند به وسیله نشست مشترک مجموعه دستگاه قضا و مجموعه مدیریت شهری یزد انجام شود و درباره مسائل مختلف مرتبط با کمیسیون‌ها و حوزه‌های مدیریت شهری بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

وی این مساله را عامل رضایت شهروندان و کاهش بسیاری از هزینه‌ها و مشکلات مردم عنوان کرد و اظهار داشت: برخی پرونده‌های تخریب در کمیسیون‌ها صادر شده که دارای تناقضاتی است و می‌توان به وسیله افزایش تعامل با دستگاه قضا زمینه رفع این تناقضات را برطرف کرد.

محیی الدینی تأکید کرد که علاوه بر مباحث قضائی، در موارد مختلف نیازمند کمک‌های فکری مجموعه دادگستری استان یزد هم هستیم تا بتوانیم زمینه رفع مشکلات شهروندان در سریع‌ترین زمان و بهترین حالت ممکن را فراهم آوریم.

عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم گفت: ارتباط دادگستری با شهرداری استان تنگاتنگ و همیشگی بوده و در رابطه با پرونده‌ها و مسائلی که در زمینه شهرداری است، دادگستری برای حل آن همکاری لازم دارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا