به گزارش یزدفردا: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با شرافت مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی شهداب دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات این شرکت در حوزه ورزش قهرمانی و همچنین ورزش کارگری گفت: نگاه بلند مدیران این مجموعه به مقوله ورزش قهرمانی باعث ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین تماشاگران و علاقه مندان به حوزه ورزش والیبال به خصوص در استان شده است. 

فلاحتی با اشاره به اینکه قطعا جوانان و کارگران شریفی که استعدادهایی در حوزه ورزش دارند انگیزه پیدا می کنند در رشته هایی که استان یزد در کشور حرفی برای گفتن دارند گام بردارند تصریح کرد: کمتر کسی دورانی که ورزشگاه شهید نصیری استان مملو از جمعیت تماشاگر فوتبال شهید قندی بود را از یاد می برد. حضور تیم های ورزشی استان در رقابت های کشوری باعث ایجاد انگیزه برای جوانان به امر ورزش می شود.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد هیئت ورزش کارگری استان گفت: در حوزه ورزش کارگری هرساله مسابقات مختلفی در رشته های گوناگون برگزار می شود و کارگران زیادی از استان توانسته اند در مسابقات کشور مدال های رنگارنگی را از آن خود کنند.

فلاحتی اضافه کرد: ورزش کارگری استان دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیاری است که باید به سمت بالفعل شدن حرکت کند و نگاه ویژه کارفرمایان و مسئولین برای توسعه آن را می طلبد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر اینکه این هیأت اجرایی ورزش کارگری سیاست ها و راهبری ورزش کارگری را در استان رقم می زند خاطرنشان کرد: حضور افراد با تجربه، علاقه مند و دغدغه مند در امر توسعه ورزش کارگری می تواند بر توان هیأت اجرایی بیفزاید و ما نیازمند حضور چنین افرادی در هیأت رئیسه هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: با وجود مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران تلاش بر این هست که در استان ورزش کارگری توسعه پیدا کرده و تقویت شود و واحدهای تولیدی نیز زمینه لازم برای کشف استعدادهای کارگران خود را فراهم نمایند.

در پایان این نشست محمدرضا فلاحتی با اعطای لوحی از تلاش های مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی شهداب در امر توجه به توسعه ورزش استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا