یزدفردا: استاندار یزد: با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی استان به اشد وجه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش یزدفردامهران فاطمی در کارگروه تنظیم بازار استان بر رصد کامل بازار و نظارت بر فرآیند توزیع مایحتاج مردم تاکید کرد و گفت: هر جایی احساس کنیم، اخلال در نظام اقتصادی در استان اتفاق بیفتد به اشد وجه برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل حل نشدنی وجود ندارد، افزود: نباید در برخی از امور منتظر دستورالعمل از پایتخت بود، بلکه باید کار مردم و استان را در اسرع وقت انجام داد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان نیز گفت: از ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون از ۲۷ هزار بازرسی انجام شده، هزار و ۸۰۴ پرونده تخلف در سطح استان ثبت شده است.

محمدرضا علمدار یزدی عدم درج قیمت را عمده پرونده‌های تخلف دانست و تصریح کرد: تیم‌های بازرسی همچنان با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

وی به بررسی و آنالیز‌های جدید در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: سه اتحادیه نرخ‌های خود را پس از گذراندن مراحل قانونی و کمیته‌های تخصصی برای تصویب نهایی به کارگروه تنظیم بازار ارسال کردند.

رئیس سازمان صمت استان افزود: نرخ رستوران ها، شیرینی فروشی‌ها و تایپ و تکثیری‌ها با بررسی و اصلاحاتی در این کارگروه مورد تصویب قرار گرفت.

وی درباره گزارش‌های منتشر شده درباره کمبود روغن موتور در استان اظهار داشت که با پیگیری‌های استاندار، بارگیری‌های خوبی به سمت استان انجام شد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا