نهمین المپیاد ورزشی محلات یزد از فردا آغاز و تا ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش یزدفردارییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد در جمع خبرنگاران گفت: نهمین المپیاد ورزشی محله‌های این شهر از فردا (پنجشنبه،۳۰ دیماه) تا ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صداقت افزود: این المپیاد در ۴۱ رشته ورزشی آقایان و بانوان و در رشته‌های انفرادی، تیمی و خانوادگی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این المپیاد به سایت www.farhang.yazd.com مراجعه کنند.

صداقت ادامه داد: ثبت نام افراد از سه روز قبل آغاز شد، تاکنون ۵۰۶ نفر در گروه‌های مختلف سنی ثبت نام کردند که ۳۰۰ نفر مرد و بقیه زن هستند و ثبت نام تا ۴۸ ساعت قبل از شروع برگزاری مسابقه به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی یادآور شد: هفت دوره المپیاد به صورت حضوری و هشتمین آن به علت تداوم شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و المپیاد امسال به صورت حضوری و با رویکرد محله محوری برای تقویت زیرساخت‌های شهر برگزار می‌شود.

به گفته صداقت شرکت کنندگان در این المپیاد به جز گروه سنی زیر ۱۲ سال حتما باید دُز اول و دوم واکسن علیه بیماری کووید -۱۹ را تزریق کرده باشند.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، جودو، بستکبال، والیبال، هفت سنگ، شطرنج، یوگا، طناب زنی، ژیمناسیک، دارت، فوتسال، هاکی، دوچرخه سواری، کشتی، کاراته و فوتبال ساحلی را از جمله رشته‌ها ذکر کرد.

به گفته وی این المپیاد به صورت تیمی، انفرادی و خانوادگی برگزار می‌شود، همگرایی خانواده‌ها، تحرک بدنی، سلامت جسمی، روانی و ارتقای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری آن است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا