مدیر کل جدید سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان یزد رفع مشکل مسکن در جامعه از اهداف اصلی این نهاد خواند و در این رابطه از اختصاص ۴۰ هکتار از اراضی در تملک بنیاد مستضعفان استان برای ساخت مسکن ملی خبر داد.

به گزارش یزدفردا: آرمین کاظمی نژاد در نخستین دیدار رسمی خود با نماینده ولی فقیه در استان یزد، ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های حمایتی این نهاد برای اقشار ضعیف و کم‌برخوردار، اظهار کرد: از ابتدای شروع کرونا، بنیاد مستضعفان در استان یزد در زمینه‌های مختلف کمک‌های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی ارائه کرده است.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکل مسکن در جامعه، عنوان کرد: رفع مشکل مسکن در جامعه از اهداف اصلی بنیاد مستضعفان است و در همین راستا در استان یزد نیز ۴۰ هکتار از اراضی در تملک این نهاد به ارزش یک هزار میلیارد ریال برای ساخت مسکن ملی اختصاص یافته است.

وی اجرای طرح‌های ورزشی و فرهنگی در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های حمایتی این نهاد برشمرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۱۳ میلیارد ریال جهت ایجاد فضاهای ورزشی در مناطق محروم استان از سوی این نهاد هزینه شده است.

 مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان تصریح کرد: در راستای سیاست‌های محرومیت زدایی این سازمان طرح آبرسانی در شهرستان خاتم با هزینه‌ تقریبی هفت میلیارد ریال در دست اقدام است.

کاظمی‌نژاد رفع مشکل فقر به صورت ریشه‌ای را سیاست اصلی بنیاد مستضعفان دانست و ابراز کرد: رفع مشکل فقر در جامعه نیازمند راهکارهای اساسی است و بنیاد مستضعفان نیز در اجرای برنامه‌ها و اقدامات متعدد خود، حل معضل فقر به صورت ریشه‌ای را مد نظر قرار داده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا