استاندار یزد با اشاره به اینکه بحث فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد در رأس فهرست بلند مسائل فرهنگی استان قرار دارد گفت: توجه ویژه به این مقوله در حفظ انقلاب و آرمان‌های آن مؤثر است.

به گزارش یزدفردا: استاندار یزد، امروز، چهارم آذرماه در جلسه دیدار سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: امروز بحث فرهنگ شهادت و ایثار و جهاد در رأس فهرست بلند مسائل فرهنگی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: معتقد هستیم اگر می‌خواهیم انقلاب ما و آرمان‌های آن حفظ شود باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار یزد عنوان کرد: اکنون در بنیاد شهید و امور ایثارگران، نمایندگان استان و ائمه جمعه استان، دغدغه مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه ایثار و جهاد و شهادت وجود دارد و همه در مسیر برنامه‌های خود، به این مقوله توجه جدی دارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در استان یزد در حوزه فرهنگی وجود دارد، افزود: ما خود را مقید می‌دانیم که تمامی کارگروه‌های مرتبط به ویژه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برگزار و مسائل این بخش را به طور ویژه پیگیری کنیم.

یادآور می‌شود سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بدو ورود به استان یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین شهر یزد، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کرد.

دیدار با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، دیدار با جمعی از ایثارگران استان یزد، حضور در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سرکشی از خانواده شهدا و شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر برنامه‌های وی به استان یزد است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا