نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در سیستم آموزشی کشور گفت: دشمن به صورت ویژه کانون خانواده در ایران را مورد هجمه قرار داده است.

به گزارش یزدفردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در هر کاری باید مبنا و پایه فعالیت‌ها برای رضایت خداوند باشد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) حتی یک لحظه برای غیرخدا فکر و کاری انجام نداد و تنها به دنبال جلب رضایت پروردگار و خدمت به بندگان خدا بود.

وی تصریح کرد: ایثارگران و رزمندگان هم که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و در سایر عرصه‌های انقلاب جان خود را برای پیشرفت انقلاب و اسلام گذاشتند تنها رضای خدا را مد نظر داشتند و به اوج عزت رسیدند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه اگر کمک و امدادهای الهی نباشد ما از امور خودمان عقب می‌مانیم عنوان کرد: هر جایی که هستیم باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که همیشه و همه جا نیاز به کمک‌های خداوند داریم و خودمان بدون کمک‌های خداوند نمی‌توانیم موفق شویم.

ناصری یزدی با بیان اینکه خدمت به مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: خداوند متعال ارج و قرب بسیار خاص و ویژه‌ای برای این موضوع در نظر دارد و خدمت به خلق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه توجه به خانواده و فرزندان شهدا و ایثارگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: نباید این خانواده‌ها در امور تربیتی، معیشتی، اقتصادی و فرهنگی خود بمانند و به ویژه اگر ما در حوزه فرهنگی و تربیتی فرزندان ایثارگران دقت داشته باشیم، هر جانباز در خانه خود چند نماینده برای پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب دارد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی برای تداوم انقلاب و پرچمداری در جامعه باشند و نباید به هیچ عنوان نسبت به آن بی‌توجهی داشته باشیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه متاسفانه بخشی از افراد جامعه به ویژه در دوره کرونا از مساجد، مجالس مذهبی و روحانیت فاصله گرفتند گفت: ایجاد این فضای خالی سبب شده که دشمن به وسیله فضای مجازی سعی در دور کردن هرچه بیشتر آنها از ارزش‌های دینی دارد.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه دشمن کانون خانواده در ایران را به شدت مورد هجمه قرار داده خاطرنشان کرد: ما امروز برای مقابله با این تهاجم نیاز به توجه هرچه بیشتر به تربیت دینی به ویژه در مدارس و سیستم آموزشی کشورمان داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با تاکید بر اینکه سبک آموزشی در کشور ما به صورت ویژه نیاز به تحول دارد عنوان کرد: امروز در مدارس ما تفکر، تعقل و تدین جایی ندارد و همین موضوع هم سبب شده که فرزندان ما با مسائل دینی فاصله داشته باشند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا