فرماندار شهرستان تفت و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشت.

به گزارش یزدفردا: در پیام علیرضا نوکار، فرماندار تفت به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آمده است: بی‌شک کتاب گنجینه بی‌بدیلی است که معرفت را به ارمغان می‌آورد. کتاب، میراثی ماندگار، پدیده‌ای باشکوه و باارزش، عنصری رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است که نقطه‌ی آغاز رسالت و دعوت اسلامی نیز بر مبنای آن شکل گرفت و اعجاز اسلام، کتاب قرآن و راه رسیدن به اعماق آن تأمل و تدبر در آن است.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: شیوع ویروس کرونا نیز نتوانست فعالان عرصه کتاب را متوقف کند و ارتباطات فضای مجاز بستری مناسبی برای اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی بود و فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و کتابداران شریف شهرستان تفت از این بستر در راستای توسعه فرهنگ مطالعه که مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است استفاده بهینه نمودند.

نوکار در بخش پایانی پیام خود، با تبریک فرارسیدن هفته کتاب و ۲۴ آبان ماه، ‌روز ک«تاب، کتاب‌خوانی و کتابدار» از تلاش‌های مدیریت کتابخانه‌های عمومی، کتابداران متعهد و پرتلاش و تمامی تلاشگران عرصه اندیشه و قلم در شهرستان تفت در راستای راهنمایی افراد جامعه در دستیابی به علم و دانش و اعتلای علمی و فرهنگی کشور، قدردانی کرده است.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» از 24 آبان‌ماه آغاز شده و تا اول آذرماه 1400 ادامه دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا