یزدفردا: آقای دکترعین اللهی به شما میگویم خوشحال بودیم که شما می آیید و انقلابی مبارک در نظام بهداشت و سلامت رخ خواهد داد، لکن در همان قدم اول کاری کردید که رفتن آقای دکتر نمکی برای ما حسرت شد.

الزامی کردن واکسن تا حد محروم کردن مردم از خدمات دولتی و بانکی به طوری که ناچار از تزریق آن شوند اولین قدم خطای شما بود.

شما و تیم همراه طوری در مورد واکسن، حرف زدید و عمل کردید که گویا این واکسن ها داروی مسلم کرونا است و ضرری هم ندارد در حالی که هر دو مدّعا نه تنها در محل تردید است بلکه شواهد فراوانی وجود دارد که این واکسن ها اثر ناچیز و درعین حال مقطعی و نیز عوارض پیدا و پنهان متعدد دارند.

اگر این واکسن ها در کند کردن شتاب کرونا موثر بود پس چرا تولید کنندگان انواع واکسن مثل امریکا و روسیه خود رتبه های برتر جهان در کرونا را همچنان دارا هستند؟

ما از زبان پزشکان متعدد شنیده و خود نیز دیده ایم که در صد بالایی از مبتلایان به کرونا قبلا واکسینه شده بوده اند بلکه از گوشه و کنار، خبرهای عوارض این واکسن ها که باعث مرگ و میر و سایر عوارض عمده در افرادی شده شنیده و دیده می شود.

اگر مخالفان واکسن فقط عامه مردم بودند به شما حق می دادیم این طور اموال مردم را خرج این مواد مجهولی کنید که وارد بدن مردم می شود اما وقتی، هم از طرف اساتید طب قدیم و هم طب جدید مخالفان صاحب نظرقوی و مطرح در ایران و جهان دارید با کدام منطق معقول و مقبول به این اصرار خود ادامه می دهید؟!

آیا شما سخنان پروفسور سجادی که ظاهرا استاد خود شما نیز بوده را گوش داده اید یا نه؟ آیا از دهها صدای مخالف از دانشمندان حاضرید فقط اشکالات ایشان را به صورت علمی جواب دهید؟

آقای دکتر چرا برای روشن شدن اذهان مردم مناظره ای ترتیب نمی دهید تا مردم بفهمند چه کسی راست می گوید و از این سرگردانی آزار دهنده خارج شوند؟

آیا این منصفانه است که وقتی دو متخصص در تأثیر دارویی اختلاف دارند اولی آن را مفید و دیگری مضر بلکه مهلک می داند و کار به دست اولی است او دهان دانشمند معترض دیگر را ببندد یا به اعتراض او هیچ وقعی ننهد و مردم را به نوعی به اضطرار بکشد که تن به مصرف آن دارو دهند؟ شما اسم این کار را چه می گذارید؟

دلایل علمی آقای پروفسور سجادی که صاحب نظری توانمند است و نیز اساتید دیگری از طب جدید مبنی بر عوارض خطرناک این واکسن از مرگ و میر گرفته تا کم خونی و عقیم شدن و تضعیف سیستم ایمنی و تغییر خطرناک ژنتیک که نسل به نسل منتقل می شود را چگونه جواب می دهید؟

به کدام دلیل حتی به یک نفر از این صاحب نظران مخالف واکسیناسیون اجازه اظهار نظر در رسانه سراسری داده نمیشود؟!

اگر معتقدید این حرف ها نادرست است چرا جوابی علمی به آن نمیدهید و اگر راست است چرا بر این کار اصرار دارید؟!

اینکه میگویید در فلان منطقه واکسیناسیون انجام شده و عوارض نداشته است سخنی مخالف با بدیهیات طب جدید است زیرا عوارض خطرناکی مثل عقیم شدن یا تغییرژنتیک که مخالفان واکسیناسیون مدعیند، بعد از سالها آشکار میگردد نه بعد از چند هفته...

اگر پیک بعدی شروع شود و معلوم گردد واکسن های شما تأثیرچندانی نداشته با چه توجیهی با مردم روبرو خواهید شد؟

لابد به جای عبرت از خطای انجام شده به مردم خواهید گفت واکسن قبلی مربوط به نوع ویروس قبلی بوده و الآن باید واکسن جدید تزریق کنیم و دوباره ملت را به تزریق آن مجبور می کنید؟!

اگر کرونا (که در اول کار با غرور گفته می شد ما کرونا را شکست می دهیم) ده یا بیست سال یا مثل آنفلوآنزا صد سال مهمان مردم باشد شما و همفکرانتان تا چه زمانی می خواهید سالی دوبار با این واکسن های(حداقل ، مشکوک به عوارض خطرناک) مردم را هدف قرار دهید؟!

آقای دکتر، اگر فردا، به خاطر این واکسنها موجی از یک عارضه خطرناکِ همسان مثل تصاعد ناگهانی افراد عقیم در کشور دامن افراد واکسن زده را بگیرد به طوری که معلوم شود اثر این واکسن ها ست چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

اگر موج بعدی کرونا بیاید و معلوم شود که این همه تلاش تأثیری در مهار این بیماری نداشته چه کسی جوابگوی این همه وقت و اموال مردم و امکاناتشان که صرف این واکسن ها شده خواهد بود؟

تزریق واکسن به زنان باردار و اطفال، ریسک دیگری است که بعضی محققان طب جدید آن را خطرناک میدانند، زیرا اگر نگوییم این کار قطعا برای جنین عوارض خطرناک دارد حداقل هیچ اطمینان مستدل علمی بر عدم عوارض خطرناک برای جنین که مجوز این کارشود برای آن وجود ندارد.و نیز طبق گزارشهای شنیده شده حدود ده نفر از اطفال واکسینه شده در ترکیه که بعد از واکسینه شدن حضورا به مدرسه رفتند مبتلا شده و فوت نمودند وگفته اند من جرب المجرب حلت به الندامة.

اما سخنی با ریاست محترم دستگاه قضا

جناب آقای محسنی اژه ای سلام علیکم
شما خوب میدانید که محروم کردن قشر وسیعی از جامعه از ابتدایی ترین خدمات اجتماعی بهر دلیل توسط هر نهادی (غیر از دستگاه قضایی) بدون حکم دستگاه قضا،تجاوز فاحش به حقوق عموم مردم است. خصوصا اگر این محروم کردن بخاطر اجبار ملت به کاری مثل واکسیناسیون باشدکه مخالفان بسیاری از طب قدیم وجدید دارد که در متن این نامه ذکر شد.و بسیاری از مردم که نمیخواهند تن به این کار خطرناک بدهند باید از خیلی حقوق،حتی ازدریافت خدمات بانکی محروم شوند.

اگر شما به اینها مجوز داده اید که اینطور برای اجبار واکسیناسیون ملت را از حقوق ابتدایی اجتماعی خود منع کنند به کدام دلیل حرف مستند کارشناسان مخالف اینها را که دقیق و علمی است نشنیده اید؟و اگر اینها بدون حکم قضایی دارند چنین کاری که فقط در شأن و حق دستگاه قضاست را انجام میدهند چرا شما فقط نظاره گرید؟!

یادتان هست که در مساله کنترل جمعیت چقدر اموال و امکانات ملت برای قطع نسل مردم بکار گرفته شد و تا جایی پیش رفتیم که حتی بعضی از موالید بی گناه را از بعضی حقوق اجتماعی محروم کردیم. و بعد فهمیدیم چه خطایی کرده ایم والبته نه دست عدالت دستگاه قضایی یخه کسی را چسبید و نه حتی متصدیان این کار حاضر به یک عذر خواهی ساده در برابر این گناه بزرگ شدند.

تنها کسی که بخاطر خطای نکرده اعتراف کرد رهبر معظم انقلاب بود. در حالی که ایشان در بدو شروع این طرح به رییس بزرگ آن فرموده بود که به نظر میرسد طرح کنترل جمعیت یک توطیه است و او جواب داده بود این هم یک نظر است!! و طرح را با قدرت اجرا نمود. و البته از دادگاه عدل خدا در روز حساب، گریزی نخواهد بود.

بی شک اگر بخاطر این واکسیناسیون فردا عارضه ای عمومی دامنگیر ملت شد شما اگر بیشتر از وزیر بهداشت و همراهانش مسولیت نداشته باشید کمتر هم نخواهید داشت. کما اینکه نمایندگان ملت نیز باید جوابگوی خدای متعال باشند. والسلام علیکم ورحمت الله.
ان ارید الاالاصلاح ما استطعت........................

امضا محفوظ

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا