رییس جمعیت هلال احمر بهاباد از اجرای « طرح مهربانی مهر» با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت : دانش آموزان نیازمند شهرستان ۱۳۰ بسته بهداشتی و نوشت افزار ایرانی به ارزش ۳۹ میلیون تومان دریافت کردند.

حسن رضاپور عصر یکشنبه در حاشیه اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگاریزد فردا افزود: هدف طرح یادشده کمک به دانش آموزان نیازمند که به دلیل شرایط اقتصادی برای ادامه تحصیل قدرت خرید لوازم مورد نیاز از جمله نوشت افزار و  از این قبیل امور را ندارند، است.

وی با اشاره به اهداف این جمعیت در حمایت از اقشار نیازمند اظهارکرد: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ارایه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب ‌پذیر و آسیب ‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبان است.

رییس جمعیت هلال احمر بهاباد از خیران و نیکوکاران شهرستان خواست ،همچون سال های گذشته این نهاد  را در کمک رسانی به افراد نیازمند یاری کنند وکمک های انسان دوستانه خود را به این جمعیت تحویل دهند .

تعداد دانش آموزان بهاباد حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر است و مرکز این شهرستان ۲۰ هزار نفری در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا