پرسنل اورژانس ۱۱۵ بهاباد یزد روز شنبه در مراسمی به مناسبت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی تجلیل شدند.

فرماندار بهاباد در این آیین گفت: خدمات شبانه روزی و حضور به موقع کارکنان خدوم فوریتهای پزشکی و نجات جان مصدومین که گاهاً تا مرز به خطر افتادن جان خود هم پیش رفته، عملیات احیاء موفق و نجات افراد در اماکن صعب العبور در یکسال اخیر، یکی از برگهای زرین خدمات اورژانس و فوریتهای پزشکی شهرستان بوده که قابل تقدیر است.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه ایران در جبهه مبارزه با ویروس کرونا به نیروهای فداکاری چون اورژانس ۱۱۵ افتخار می کند و تاریخ این فداکاری و از خودگذشتگی را فراموش نخواهد کرد افزود: فعالیت بدون وقفه پرسنل اورژانس در طول شبانه روز، گرما و سرما و شرایط سخت، باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می شود که این خود کاری بزرگ و قابل تحسین است.

فرماندار بهاباد از پرسنل ۱۱۵ به عنوان جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت نام برد که آگاهانه و شجاعانه وارد میدان پرمشقت امداد و نجات شده اند و اظهار داشت : یکی از سازمانهای محبوب دلهای مردم اورژانس می باشد که توفیق خدمت به مردم را دارد و این قشر ایثارگر در خط مقدم حوزه سلامت روزانه جان انسانهای زیادی را از مرگ حتمی نجات می دهند و طبق آیه ۳۲ سوره مائده هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است.

درادامه سید عباس رضوانیان بهابادی  رئیس اورژانس ۱۱۵ بهاباد نیز به ارائه گزارش اقدامات اورژانس بهاباد در ۶ ماهه اول سال جاری پرداخت و از مسئولان درخواست کد ۲ اورژانس را برای بهاباد داشت.

شهرستان بهاباد دارای یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ ثابت در مرکز شهرستان و یک اورژانس ثابت در بخش آسفیچ است و پایگاه اورژانس جاده ای محور بهاباد به چادرملو و ساغند هم در ماه آینده به بهره برداری میرسد .

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا