مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد: برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار هر شب به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش خواهد شد.

به گزارش یزدفردا، سید مسعود عظیمی با اشاره به پخش این برنامه یک ساعت پیش از اذان مغرب گفت: این برنامه با ساختاری متفاوت برای ششمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با محوریت اصلی کمک برای آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیرعمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۱۶۷ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان به سر می‌برند که از این تعداد هشت محکوم مالی زن بوده و تعداد ۱۵۹ نفر از آن‌ها مرد هستند که برای آزادی آن‌ها مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

 مدیر نمایندگی ستاد دیه با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار داشت: بیشترین طیف مددجویان مالی و تحت پوشش ستاد دیه به ترتیب شامل بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته و در رتبه‌های بعدی بدهکاران مهریه و نفقه و در رتبه بعدی هم مددجویان محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی، حادثه کار و دیه شبه عمد قرار دارند.

 عظیمی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در سال جاری تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا