رئیس آموزش‌وپرورش مهریز از اجرای بیش از 20 برنامه در هفته بزرگداشت شور ای‌ها خبر داد

به گزارش یزد فردا، سید کاظم حسینی المدواری گفت: هفته شورای آموزش‌ وپرورش که از ۲۴ دی‌ماه الی ۳۰ دی‌ماه آغاز می‌شود برنامه‌های متولی را اجرا می‌کنند.

 وی افزود: برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی درخصوص نقش شوراهای آموزش‌وپرورش در نظام تعلیم و تربیت با حضور دانش آموزان و معلمین برگزار می‌شود.

حسینی المدواری ادامه داد: مسابقه تهیه کلیپ‌های پرورشی و آموزشی خلاقانه از سوی اولیای دانش آموزان برگزاری در این هفته برگزار شد.

وی بیان کرد: از خیرین مهریزی تأمین‌کننده تب لت و موبایل هوشمند برای دانش آموزان بی‌بضاعت و تهیه‌کننده ملزومات بهداشتی مدارس در ایام کرونا تجلیل شد.

مدیر آموزش‌وپرورش مهریز گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام با حضور دانش آموزان و اعضای شورای آموزش‌وپرورش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بعد از ریشه‌کن شدن ویروس کرونا برای بازگشایی مدارس افزود: با تشکیل اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش با حضور امام‌جمعه، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت مهریز در مورد مسائل جسمی و حرکتی مانند اضافه‌وزن، آموزشی و پرورشی تشکل شد.

وی ادامه داد: برای دستورالعمل‌های پرورشی از قبیل اخلاقی برگزاری مسابقات اجلاس نماز و جشن تکلف برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام می‌شود.

حسینی با اشاره به تهیه تب لت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند گفت: در شهرستان مهریز 107 مدرسه وجود دارد که بیش از 50 مورد گوشی هوشمند یا دست‌دوم نو و تب لت از سوی مدیران، معلمان و خیرین بومی تهیه و در اختیار دانش آموران قرارگرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 300 نفر از دانش آموزان مهریزی که بیشتر آن‌ها از مناطق روستایی هستند نیاز به گوشی یا تب لت دارند.

 

به گفته مدیر آموزش‌وپرورش مهریز 30 تا 40 نفر برای دریافت وام خرید گوشی هوشمند و تب لت از صندوق قرض‌الحسنه به استان معرفی‌شده‌اند؛ که در صورت فراهم شدند اعتبارات لازم وام موردنظر پرداخت می‌شود.

 

 

 

 

  • نویسنده : چاوشیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا