شهردار حمیدیا از خط کشی معابر و اصلاح هندسی و ساماندهی ترافیکی چهار راه شهدا شهر حمیدیا در آینده ای نزدیک خبرداد.

یزدفردا: مهندس امیر شاکری شهردار حمیدیا با اشاره به ضرورت ایمن‌سازی معابر و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهرها، گفت: به صورت مستمر بازدیدهایی با حضور رئیس پلیس راهور شهرستان یزد، نمایندگانی از شورای ترافیک شهرستان و نماینده ی ترافیک شهرداری از نقاط حادثه خیز، معابر اصلی و تقاطع های شهرحمیدیا به عمل می آید.

او افزود: اقدامات شهرداری حمیدیا در زمینه نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و علائم هشدار دهنده ترافیکی و وضعیت ترافیک شهر، رضایت نسبی سرهنگ زارع، رئیس پلیس راهور شهرستان را به همراه داشت.

شاکری ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که شهرداری حمیدیا در خیابان شهید جعفری؛ حدفاصل پل خلیج فارس تا بلوار دشتی انجام داد، آمار تصادفات این خیابان به طور قابل توجهی کاهش یافت.

شهردار حمیدیا اظهار امیدواری کرد: در بازدیدی که از سطح شهر حمیدیا به عمل آمد مقرر شد شهرداری حمیدیا در آینده ای نزدیک اقدام به خط کشی معابر و اصلاح هندسی چهار راه شهدای بلوار پاسداران کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان، بازبینی و اصلاح تابلوهای راهنمای مسیر و خط کشی ها نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی، مناسب سازی معابر، افزایش ضریب ایمنی و حفظ سلامت شهروندان دارد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا