فرماندار شهرستان تفت گفت: به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از هر گونه تجمع مردم، مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌های سخوید و بیداخوید تا اطلاع ثانوی مسدود است.

یزدفردا: علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت با اشاره به بارش برف در برخی از مناطق شهرستان تفت، گفت: با توجه به تجمع مردم برای حضور در مناطق برف گیر گردنه سخوید، پیست اسکی غیراستاندارد و بیداخوید این شهرستان و به منظور حفظ سلامت مردم و ساکنان مناطق روستایی مسیر‌های منتهی به این دو تفرجگاه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

او افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مسیر منتهی به تفرجگاه سخوید از انتهای منطقه بردستان سانیج و از انتهای منطقه کلبعلی دهستان سخوید مسدود و همچنین مسیر منتهی به تفرجگاه گردنه بیداخوید نیز از انتهای روستای خامس آباد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

نوکار با عذرخواهی از اهالی بومی این مناطق اضافه کرد: تصمیم‌های اتخاذ شده در ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت اهالی این مناطق اتخاذ شده و اهالی محترم در مدت مسدود بودن این دو مسیر برای عبور و مرور می‌توانند از مسیر‌های جایگزین تعیین شده استفاده نمایند.

فرماندار شهرستان تفت در پایان با تقدیر از همکاری اهالی شهرستان تفت در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه همکاری مردم و اصناف شهرستان و اجرای قوانین مصوب ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و دوری از تجمعات خانوادگی و تردد‌های غیر ضروری شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان تفت باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا