استاندار یزد با اشاره به تفاهمات صورت گرفته از سوی استان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد های زیر مجموعه آن گفت: این تفاهم نامه ها موجب کمک به توسعه مناطق محروم استان خواهند شد.

یزدفردا: دکتر طالبی در سومین مرحله پویش ملی احسان سلامت که به صورت ویدیو کنفرانسی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولین استان و همچنین حضور تصویری رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد، با اشاره به ارتباط و تعامل مثبت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با استان عنوان کرد: طی سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه طرح اقدام ملی مسکن از سوی ستاد اجرایی در استان سامان یافته است.

وی با اشاره به توافقات اخیر  صورت گرفته با بنیاد برکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت:  اجرای تعدادی از پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های زیرساختی، مراکز بهداشت و مدرسه و اجرای برنامه‌های اشتغالزایی در مناطق محروم استان از جمله این توافقات هستند.

استاندار در انتها ابراز امیدواری کرد با تعاملات صورت گرفته با بنیادهای خیریه در استان، شاهد فعالیت ها و اتفاقات خوبی در راستای محرومیت زدایی باشیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا