مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از تمدید مهلت شرکت در مسابقه آزاد ملی طراحی نماد سلامت خبر داد.

یزد فردا: امید علیمی با بیان اینکه تاب آوری جامعه در بازه زمانی فعلی مرهون تلاش پیشگامان عرصه سلامت است، اظهار کرد: امروزه جامعه ایرانی بدون اختلال های بزرگی که بر هم زننده نظم و آرامش اجتماعی باشد در حال سپری کردن بحران ویروس کووید ۱۹ است که بخش بزرگی از این وضعیت حاصل تلاش کادر درمان است.

وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به نمایندگی از مهندسان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است، افزوود: این سازمان به منظور گرامیداشت تلاش متعهدانه و فداکارانه کادر درمان در دوران بحران کرونا و جهت ثبت این رویداد بزرگ در خاطره جمعی و تبلور آن در فضای شهری اقدام به برگزاری این مسابقه کرده تا بتواند طرح برگزیده را به اجرا برساند. 

مسئول روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه کامل فراخوان و مدارک مسابقه تا تاریخ ۱۰ مهرماه نسبت به ثبت نام از طریق سامانه تیکتینگ اقدام و کد پیگیری دریافت کنند...

وی تاکیدکرد: افرادی که در سامانه ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند فرصت خواهند داشت تا تاریخ ۱۲آبان ماه نسبت ارسال طرح خوداقدام کنند.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای  کسب اطلاعات بیشتر با مسئول دبیرخانه مسابقه به شماره همراه ۰۹۱۲۶۹۸۲۴۹۱ تماس حاصل کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا