غلامرضایی مدیر سینما با اشاره به اصول بهداشتی انجام شده، بیان کرد: مجموعه گلستان امین تمام تلاش خود را در جهت حفظ سلامت مردم انجام خواهد داد، از این رو در ورودی هر سالن دستگاه ضدعفونی پدالی قرار داده شده و بعد از اتمام هر سانس سالن ضدعفونی و برای سانس بعد آماده می شود‌.

به گزارش رفسنجان فردا، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان ؛ غلامرضایی مدیر سینما گلستان امین با اشاره به اصول بهداشتی انجام شده در سینما بیان کرد: مجموعه گلستان امین تمام تلاش خود را در جهت حفظ سلامت مردم انجام خواهد داد، از این رو در ورودی هرسالن دستگاه ضدعفونی پدالی قرار داده است و بعد از اتمام هر سانس، سالن ضدعفونی و برای سانس بعد آماده می شود‌.
وی درخصوص ظرفیت سالن های سینما تاکید کرد: باتوجه به پروتکل های بهداشتی ظرفیت هر سالن پنجاه درصد است در واقع یکی در میان میتوانند از صندلی های سالن استفاده کنند. اما برای اطمینان از سلامت مردم شهرستان تقریبا از ۳۰ درصد (دو در میان) ظرفیت سالن استفاده خواهیم کرد.
غلامرضایی تاکید کرد: برای فاصله گذاری صف خرید بلیط، نشانه گذاری شده است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.
مدیر سینمای عمارت امین هزینه بلیط سینما را با توجه به این که سینما امین جز سینماهای ممتاز کشور است ۱۶ هزار تومان در سال ۹۹ عنوان کرد و افزود : کماکان ما با همان تعرفه ۱۰ هزار تومان سال ۹۸ بلیط صادر خواهیم کرد.

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا