زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

مورخان! دوران سلطنت منحوس جناب کرونای چینی‌الاصل را به سه دوره قبل از نوروز، ایام نوروز و پس از نوروز تقسیم می‌کنند. همچنین دوران پیش از نوروز را به دوران الف: انکار و تکذیب. ب: اثبات و تخفیف. ج: اقرار و تایید نامگذاری کرده و توضیح داده‌اند ابتدا به دلیل ناقابل و ریز میزه بودن وجود آن را در عالم منکر شده بعد لطف کرده بیشتر دقت نموده وجودش آن هم نه در ایران بلکه در کوه قاف پذیرفتند. با توجه به قتل عام بیرحمانه ویروس در جابلقا به وجود آن اقرار ولی روند پیشرفتش را در ایران تثبیت شده دانستند.

با رسیدن نوروز چون در خانه ماندن مردم آسان و کم‌خرج دیده بودند علاوه بر اقرار بدون کاربرد کلمه قرنطینه فرمودند: مردم خودشان خودجوش در اعتراض به ورود بی‌اجازه پاسپورت ویروس در خانه تحصن نموده و بدانند که ربطی به دولت ندارد. لذا با اتمام ایام نوروز دولت باز به خانه اول برگشت. گفت: آنچه رسانه‌های بیگانه در مورد ویروس گفته‌اند دروغ سیزده بوده، کم‌کم به سرکار خود بروید چون همه چیز خوب است و همه چیز و همه‌کس بهتر از پارسال خواهند بود، حتی اقتصاد و رشد آن! در پایان بازگویی تاریخ کرونای سابق و باتوجه به تدابیر ستاد ضدکرونا نتیجه می‌گیریم:

اول: ویروس مخصوص نوروز و برای پر کردن اوقات فراغت است با رفتن نوروز همه چیز عادی خواهد شد البته اندک اندک!!!

دوم: ویروس جایی که خرج روی دست دولت می‌گذارد از جمله کارخانه‌ها، معادن و کسب و کار چندان فعال نیست به شرط آنکه مراقب باشند با ویروس دست نداده و روبوسی نکنند!!!

سوم: ویروس از ساعت 8 شب مثل خفاش شب عمل می‌کند لذا مغازه‌ها که صبح می‌توانند باز کنند ولی حتما 8 شب باید تعطیل کنند!!! حالا چرا 8 شب بروید از خودشان بپرسید.

خوانندگان عزیز که دیرباور هستند و هیچ کدام از حرف‌های زبان‌دراز را قبول ندارند دست کم به حرف‌های آشیخ حسن اعتدال‌الملک یا سخنگوی وزارت ضدکرونا توجه کنید آنها آمارهای دقیق دقیق هم دارند به جان زبان‌دراز قسم!! عمر زبان‌دراز ایام پساکرونا نیز دراز باد!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/luzcn
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا