مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان یزد، از غرفه معرفی کتابخانه مرکزی یزد در این نمایشگاه دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محمدمهدی احمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز نمایشگاه کتاب استان یزد، به همراه مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و حجت‌الاسلام مظفر سالاری، رئیس دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد از غرفه کتابخانه مرکزی یزد در این نمایشگاه دیدن کردند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف و متنوع این کتابخانه، از افتتاح بزرگ‌ترین کتابخانه استان یزد در سال پایتختی کتاب ایران، ابراز خرسندی کرد.

دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد نیز در این بازدید ضمن معرفی بخش های مختلف کتابخانه، از افتتاح کتابخانه مرکزی یزد در پانزدهم اسفندماه سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی و مقامات ارشاد استان خبر داد.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد از روز چهارشنبه 23 بهمن کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آغاز کرده و تا روز 29 بهمن پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این نمایشگاه با برپایی غرفه کتابخانه مرکزی یزد، به معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه به بازدیدکنندگان می‌پردازد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا